• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Micaela schreef:
    Gaat iemand nog posten?


    Het duurt soms een beetje lang hier :Y)


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Haha oké. Sorry, ik ben zo'n panisch persoon die niet wil dat een RPG doodbloed :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Manoeuvre schreef:
    (...)
    Het duurt soms een beetje lang hier :Y)

    Ik ga vandaag of morgen met Nikhil reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry dat ik nog steeds niet gereageerd heb met Nikhil, maar ik voel me gewoon echt niet goed genoeg daarvoor. Of om überhaupt iets te schrijven. Dus als het te lang duurt mag er wel iemand hem in haar post besturen, althans, wel als je vraagt hoe hij dan reageert..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed dat je dat aangeeft, dan zou ik ook zeker niet schrijven! Ik heb igg wel geduld, no rush.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sacramental schreef:
    Sorry dat ik nog steeds niet gereageerd heb met Nikhil, maar ik voel me gewoon echt niet goed genoeg daarvoor. Of om überhaupt iets te schrijven. Dus als het te lang duurt mag er wel iemand hem in haar post besturen, althans, wel als je vraagt hoe hij dan reageert..


    Geen probleem, neem je tijd. (:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik ben afwezig de 12e van juli (aankomende woensdag) t/m de 28e juli, op vakantie, dus dan zal ik niet kunnen posten (wel op gb en pb reageren)
    Daarna zal ik uiteraard weer kunnen posten.
    Tot die tijd ook nog


    Aan niets denken is ook denken.

    hey allemaal!

    Ik heb hier best lang over nagedacht maar ik wil toch even mijn zegje doen. Ik vind dat er (eigenlijk) echt te weinig, of te langzaam gepost word in het speeltopic. Dat is iets wat ik enorm jammer vind. Natuurlijk heeft iedereen zo zijn leven buiten de RPG en zijn er dingen die belangrijker kunnen zijn en daar heb ik ook zeer zeker respect voor. Ik vind het alleen jammer omdat het naar mijn idee de dynamiek uit de RPG haalt. Tegen de tijd dat ik kan reageren ben ik alweer bijna vergeten wat Eli gezegd of gedaan heeft.

    Het is geen verwijt, dat wil ik wel heel graag duidelijk maken! Ik ben alleen erg benieuwd naar jullie visie hierop en of dat ik me gewoon aanstel of dat er meerderen mensen zijn die er zo over denken?

    Verder wilde ik ook even zeggen dat ik van 15 juli tot en met 25 augustus op Curacao zit en daardoor dus in een ander tijdsvak zit, het is 6 uur vroeger daar dus ik zal vaak midden in de nacht (Nederlandse tijd) of 's ochtends heel vroeg (Nederlandse Tijd) reageren,


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Tbh ik kwam er gister achter dat ik in "mijn topics" RPG topics persongeluk had verborgen, oeps. Ik vind het ook wel een beetje lang duren. Zelfs met de toestemming om Nikhil te besturen vind ik dat wel lastig, omdat het hun eerste interactie is en dan vind ik dat wel moeilijk om zelf te bepalen, vooral omdat, dat het enige moment is waarover ik kan schrijven aangezien er verder niks gebeurd is. Dit is ook best wel 1 van de meest belangrijke momenten van het hele plot.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik wil best meer reageren gezien ik wel kan posten, van mij mag het wel wat sneller.
    Maar je moet wel rekening houden met de persoonlijke omstandigheden van rpg'ers (daar even naar vragen) en of ze op vakantie zijn of niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben denk ik de interesse voor deze RPG verlorrn als ik zo eerlijmag zijn..


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Ik ben denk ik de interesse voor deze RPG verlorrn als ik zo eerlijmag zijn..


    Dit geldt ook eigenlijk voor mij als ik heel eerlijk mag zijn..


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Kendol schreef:
    Ik ben denk ik de interesse voor deze RPG verlorrn als ik zo eerlijmag zijn..


    Dat snap ik, maar we kunnen er toch nieuw leven in blazen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn excuses voor de mensen die op mij wachten, want ik begrijp dat het jammer is, maar als ik zo eerlijk mag zijn: het is voor mij niet fijn om een post te schrijven de laatste tijd. Of sowieso iets. Gisteren heb ik er wel met moeite één uitgepoept, maar het gaat gewoon even niet goed nu, en dan is schrijven niet mijn prioriteit. Dus als er mensen zijn die willen stoppen (o.I.d.) omdat het zo lang duurt met mij, ik hoop dat je dan wel begrijpt dat je wanneer je in eenzelfde situatie als ik zit nu ook begrip verwacht. Ik wil er verder eigenlijk niets over kwijt, want ik vind het al lastig om erover te praten maar jullie hebben althans wel dit verdiend. Zodra ik de tijd ervoor heb, zal ik hiervoor een post proberen te schrijven, want ik vind het ook jammer voor Marleen (TS) die zich hierop verheugd had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het knap dat je dit hier aangeeft! En ik heb alle respect voor je situatie en begrijp dat je nu gewoon even niet kan posten.

    Ik heb zelf zeer veel geduld en denk dat we het altijd wel weer op gang kunnen laten komen, want als het eenmaal weer op gang is gaat het soepel.


    Aan niets denken is ook denken.