• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Reigns schreef:
    (...)

    Ah zo. Nja, mij maakt het niet uit, hoor. Ik wil Shaylyn gerust gewond laten worden, maakt mij niet uit. Ik kan wel pas vanavond fatsoenlijk schrijven, want ik zit nu op mijn mobiel en dat typt vervelend bij een post. Maar als jullie niet willen wachten, dan mag iemand anders gerust slachtoffer zijn. Ik blijf sowieso wel actief meedoen hier (:


    Nou, ik kan nog wel even wachten tot vanavond hoor. *O* Allang blij dat je actief mee wil blijven doen, haha!


    everything, in time

    @ Reigns, heb je mijn post gelezen? Want ik denk niet dat Nikhil een pijl uit z'n broekzak kan toveren van die grootte. (Hij kan veel, maar niet zó veel HAHA.) Mijn bedoeling was een dartpijltje met een bepaald gif erin of zoiets dergelijks. Niet iets waar je dood aan kunt gaan, maar wel hallucinaties van kan krijgen bijv.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 0:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    @ Reigns, heb je mijn post gelezen? Want ik denk niet dat Nikhil een pijl uit z'n broekzak kan toveren van die grootte. (Hij kan veel, maar niet zó veel HAHA.) Mijn bedoeling was een dartpijltje met een bepaald gif erin of zoiets dergelijks. Niet iets waar je dood aan kunt gaan, maar wel hallucinaties van kan krijgen bijv.


    Oh zo. Ik dacht gewoon een pijl, ik stond er verder niet vij stil, maar het is ook bsst laat en ik ben moe. Ik zal morgen mijn post aanpassen. Sorry.


    16 - 09 - '17

    Nvm, ik zal mijn post nu even snel aanpassen, anders zit iedereen weer te wachten.


    16 - 09 - '17

    Post aangepast. Zo beter?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Post aangepast. Zo beter?


    Si si, ziet er heel goed uit hoor! Ik wacht even op Dunphy's reactie, aangezien het anders niet meer helemaal klopt. But it was a good one!


    everything, in time

    ja sorryy guys, ikan deze dagen echt niet posten maar ik was overtuigd van wel. desnoods mag iemand even Alfie besturen


    Heaven is a place that we all have

    Reigns schreef:
    Post aangepast. Zo beter?

    Zeker, bedankt voor het aanpassen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Zeker, bedankt voor het aanpassen.


    Geen probleem, anders klopt het toch niet (:


    16 - 09 - '17

    tis zo still :(


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ik wilde eerst nog even wachten om opnieuw te posten.


    16 - 09 - '17

    Dunphy had beloofd vanavond te posten en dan kan ik weer!


    everything, in time

    Ik ga woensdag posten! Vanavond en morgen heb ik het te druk en aankomend weekend trouwens ook omdat ik dan een heel weekend in het theater moet optreden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trishanakru schreef:
    Ik ga woensdag posten! Vanavond en morgen heb ik het te druk en aankomend weekend trouwens ook omdat ik dan een heel weekend in het theater moet optreden.


    Alvast heel veel succes met het optreden!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Alvast heel veel succes met het optreden!


    Dankjewel!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina