• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Om eerlijk te zijn, geef ik de kans aan de eerste (van the 100 of course) die een post schrijft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Om eerlijk te zijn, geef ik de kans aan de eerste (van the 100 of course) die een post schrijft.


    En ik maar denken dat we het eerlijk gingen overleggen.. (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)
    En ik maar denken dat we het eerlijk gingen overleggen.. (cat)

    We hebben het overlegd, toch? Wat wil je verder overleggen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    waaah IK WIL OOOOK

    ik ga schrijven voor mijn leven muahaha


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    waaah IK WIL OOOOK

    ik ga schrijven voor mijn leven muahaha


    Ik vind het prima, maar dan heb je wel twee gewonde personages he. (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik vind het prima, maar dan heb je wel twee gewonde personages he. (cat)


    Ja dat bedacht ik me net ook :(

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 10:35 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)

    Ja dat bedacht ik me net ook :(



    Ik denk wel, omdat jij en ik (en Dunphy) toch wel het meest reageren, het een personage van één van ons moet zijn. Tenzij Reigns het wil gebruiken als inspring kans.

    Alleen als de gewonde vervolgens niet meer gereageerd, dan zitten we vast haha.


    everything, in time

    Ja mee eens, sowieso wil ik Eli er eigenlijk niet ingooien omdat hij de medische persoon binnen de hele groep is. Zara is al mank... Ik denk dat Alfie of Jolene opzich wel een mooi target zouden kunnen zijn (A) . Daarnaast is het inderdaad voor Reigns een mooie kans om in te springen?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Het was eigenlijk mijn bedoeling om iemand te helpen die moeite had om erin te komen, maar het moet ook wel iemand zijn die door blijft schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Het was eigenlijk mijn bedoeling om iemand te helpen die moeite had om erin te komen, maar het moet ook wel iemand zijn die door blijft schrijven.


    Dat zeggen we toch. (cat)

    Ik stuur haar wel even een berichtje.


    everything, in time

    Ik wacht wel even met schrijven dan. Kan nu toch niet zo heel veel.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Inspringen? Ik had toch al gepost?


    16 - 09 - '17

    Meraki schreef:
    (...)
    Dat zeggen we toch. (cat)

    Ik stuur haar wel even een berichtje.

    Niet zo bijdehand doen. (cat) Ik zei toch al dat het iemand moest zijn die nog niet (zoveel) geschreven had, maar tegelijkertijd dat hij/zij dan niet zomaar moet stoppen.
    En anders haal ik het weg!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Reigns schreef:
    Inspringen? Ik had toch al gepost?



    Ja, inspringen is de verkeerde bewoording! Maar wij er zitten nu drie personages bij elkaar, dus we dachten dat het voor jou een goede manier was om die aansluiting te vinden. (:

    Het moet niet hoor, als je niet wil dat je personage gewond raakt, begrijp ik dat ook. Dan kun je gewoon doen dat je personage te hulp schiet of zo, natuurlijk.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)


    Ja, inspringen is de verkeerde bewoording! Maar wij er zitten nu drie personages bij elkaar, dus we dachten dat het voor jou een goede manier was om die aansluiting te vinden. (:

    Het moet niet hoor, als je niet wil dat je personage gewond raakt, begrijp ik dat ook. Dan kun je gewoon doen dat je personage te hulp schiet of zo, natuurlijk.


    Ah zo. Nja, mij maakt het niet uit, hoor. Ik wil Shaylyn gerust gewond laten worden, maakt mij niet uit. Ik kan wel pas vanavond fatsoenlijk schrijven, want ik zit nu op mijn mobiel en dat typt vervelend bij een post. Maar als jullie niet willen wachten, dan mag iemand anders gerust slachtoffer zijn. Ik blijf sowieso wel actief meedoen hier (:


    16 - 09 - '17