• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik weet in elk geval één ding dat ik niet kan negeren, die profielfoto van jou. Well, hello Roman. 😍😍


    Is er overigens iemand van de Grounders die naar the 100 wilt komen? Dan komt er niet alleen wat meer leven in, maar dan heeft Nikhil ook een gespreksmaatje i.p.v. Tarzan in die boom te blijven spelen.


    We zijn soort van onderweg, Aleksia heeft dus voorgesteld om samen met een aantal verkenners erop af te gaan en Durga heeft zich daar voor aangemeld, dus als het goed is gaan we vanaf Trishanakru's volgende post die kant op komen, daar wacht ik nu dus even op.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Micaela schreef:
    Iemand die nog een bitch als broer / zus / andere relatie wil hebben?


    Niemand?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Niemand?


    Ik had al geschreven dat Shay niemand kende, maar misschien een 'oude bekende' of zo?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik had al geschreven dat Shay niemand kende, maar misschien een 'oude bekende' of zo?


    Dat kan zeker, ik zal je rol even lezen en dan kijken of dit past.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Dat kan zeker, ik zal je rol even lezen en dan kijken of dit past.


    Okay.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Okay.


    Ze kan zeker een oude bekende zijn, ik dacht aan buurmeisje?
    De twee zullen echter geen vrienden zijn geweest, want daar verschillen ze te veel voor.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Ze kan zeker een oude bekende zijn, ik dacht aan buurmeisje?
    De twee zullen echter geen vrienden zijn geweest, want daar verschillen ze te veel voor.


    Is goed.


    16 - 09 - '17

    Francisca is af en zoekt nog relaties :')
    Denk aan: friends with benefits, best friends, vijanden, mensen die ze kan manipuleren ETC.

    -> Hoe kan ik het beste inspringen??? + iemand een samenvatting van wat er gebeurd is??


    Aan niets denken is ook denken.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    We zijn soort van onderweg, Aleksia heeft dus voorgesteld om samen met een aantal verkenners erop af te gaan en Durga heeft zich daar voor aangemeld, dus als het goed is gaan we vanaf Trishanakru's volgende post die kant op komen, daar wacht ik nu dus even op.



    Ik ga morgen posten. Ik wou het eigenlijk vandaag doen maar er kwam plotseling wat tussen waardoor dat niet echt lukte. Morgen heb ik toch zeeën van tijd dus dan lukt het wel zeker.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Micaela schreef:
    Francisca is af en zoekt nog relaties :')
    Denk aan: friends with benefits, best friends, vijanden, mensen die ze kan manipuleren ETC.

    -> Hoe kan ik het beste inspringen??? + iemand een samenvatting van wat er gebeurd is??


    Tot nu niet veel. Ze zijn al op aarde en Shay heeft een pijltje met gif in haar arm gekregen, dus zijn sommige daar mee bezig.


    16 - 09 - '17

    @Micaela, ik heb Alfie voor de fwbs?


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    @Micaela, ik heb Alfie voor de fwbs?


    Prima, doen we!


    Aan niets denken is ook denken.

    Iedereen, feel free om Francisca tegen te komen, ze roept namelijk of er iemand in de buurt is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Manoeuvre schreef:
    (...)
    We zijn soort van onderweg, Aleksia heeft dus voorgesteld om samen met een aantal verkenners erop af te gaan en Durga heeft zich daar voor aangemeld, dus als het goed is gaan we vanaf Trishanakru's volgende post die kant op komen, daar wacht ik nu dus even op.

    Oké, dan wacht ik daar ook even op. Het lijkt me wel leuker om iets te schrijven waar ik dan ook een antwoord op terug krijg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaat iemand nog posten?


    Aan niets denken is ook denken.