• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Oké, dat is af en ik zou Dave willen/moeten schrijven, maar mijn vingers zijn echt even leeg


    Mhm?

    :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Neeeeeeee nee


    The truth is out there.

    srsly HO-weekend is vlak voor mijn herexamen..... oke dit maakt me echt verdrietig

    ik wil slagen maar ik wil ook naar herfstontmoeting want like heel scoutingvlaanderen gaat en meh kan ik het allebei doen.... lol en dan niet slagen door slaaptekort en een opstapeling van drie dagen achter elkar een kater te hebben xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gareth schreef:
    :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben toch altijd minder productief dan ik zou moeten/willen zijn. Gelukkig moet ik nu alleen nog maar dat discussie/conclusiestuk te schrijven en dan is de rest alleen nog maar een beetje een kwestie van verbeteren, denk ik.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    The only thing I hate about my dad's car is that people (mostly men tho) think I can't drive the minute they see I'm behind the wheel. No, please, explain everything I had to do to actually get a license and be here at this moment. I clearly have no clue how to drive, eventhough I am standing in front of you. With a car.


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    The only thing I hate about my dad's car is that people (mostly men tho) think I can't drive the minute they see I'm behind the wheel. No, please, explain everything I had to do to actually get a license and be here at this moment. I clearly have no clue how to drive, eventhough I am standing in front of you. With a car.


    Nu ben ik wel benieuwd wat voor auto.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel benieuwd wat voor auto.


    Een ford mustang uit 2016 (': ik heb zelf niets met auto's maar mijn papa is een liefhebber. Dus nu heb je een tamelijk grote auto met een tamelijk klein meisje en blijkbaar kan ik daardoor dus niet rijden en moet elke man die ik tegenkom het mij nog eens uitleggen.


    Mhm?

    Weer een jaartje ouder Ö


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Weer een jaartje ouder Ö


    Gelukkige verjaardag!!


    Mhm?

    fucking bloedneuzen ik dacht dat ik van jullie af was


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Gelukkige verjaardag!!


    Thank you!

    OT: net nu niet veel geslapen, beh...


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Weer een jaartje ouder Ö


    Gefeliciteerd (:


    26 - 02 - '16

    Oh... dus ik ben de reden dat mijn moeder niet meer met haar moeder spreekt...? Great... that's just great...


    — Inner peace, it's hard to find. —