• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨


    She's imperfect but she tries

    Ugh. UGH. Ik hoop dat er een piano uit de hemel komt vallen die me verplettert.


    The truth is out there.

    Ik voel me hier zo kut door hè.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    en nu is mijn profiel echt echt echt echt af


    Heaven is a place that we all have

    (doeg)
    ^ Dat dus...


    Do I look like Mother Teresa?

    Niet eraan denken dat top surgery nog heel lang gaat duren niet aan denken niet aan denken niet aan denken niet aan denken


    Caution first, always.

    Ok. They are guilt tripping me. How much fun. Worst thing is that it is actually getting to me as well. Like I didn't feel bad enough already lol


    She's imperfect but she tries

    ietsiewietsie minder cryptisch aub thanks a lot


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oooohhhoooo I'm on fire!
    Dat waren net letterlijk mijn woorden. Zo'n gourmetstel doet pijn xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Hehe, yes, mn broertje hoeft geen Ben en Jerry's ijs, dus des te meer voor mij :'D


    Stenenlikker

    Tijd en plaats zijn geregeld. Alles wat nu rest is zenuwachtig zijn. Damn it, ik heb ook nog examens, ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit is niet een heel erg goed idee van mij whoops


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan dit. Al hoop ik wel dat mama moe is en snel gaat slapen.


    Mhm?

    Square schreef:
    Dit is niet een heel erg goed idee van mij whoops


    Psst, je PB. :Y)

    ~

    Jemig, 58 doden al in Londen en ze kunnen nog niet eens bij de bovenste verdiepingen? D: Pfff, verschrikkelijk dit. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik wil het gewoon zeggen.. Ik wil gewoon dat iedereen het weet, maar ik zit waarschijnlijk nog een jaar op deze school en ik wil niet dat bepaalde mensen uit mijn klas het weten... IK weet dat ik er geen fuck om moet geven maar dat doe ik wel. Heel erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De zenuwen slaan toe, ffs.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )