• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand voor Lena?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Ik heb Payton vrij voor iemand, posten zal wel pas vanaf woensdag lukken.

    Same here. Gooien we Odie en Payton er samen in dan?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    Same here. Gooien we Odie en Payton er samen in dan?


    Yesss :Y)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Yesss :Y)


    Awwwww yis (dance)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iemand voor Cash?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Spaghetti schreef:
    Iemand voor Cash?


    Kunt hem dan vast wel bij Odie en Payton dumpen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Spaghetti schreef:
    Iemand voor Cash?


    I got Lena?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mocht er iemand nog niemand hebben voor z'n personage — Ari & Rose lopen nu de kantine binnen dus daar kun je— je personage neer zetten. Dan neem ik haar/hem mee in m'n post.

    * Wekt deze RPG tot leven. *


    Wil iemand zijn personage in de kantine met Ari & Rose laten meeten? Dan graag laten weten, want ik ga zo een post schrijven. :Y)


    ^ Anders kan ik Lena wel hun kant opsturen? Gezien ik verder geen reactie krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    ^ Anders kan ik Lena wel hun kant opsturen? Gezien ik verder geen reactie krijg.


    Graag zelfs!

    Keep it alive peeps!


    Cranston schreef:
    ^ Anders kan ik Lena wel hun kant opsturen? Gezien ik verder geen reactie krijg.


    Al enig idee wanneer je gaat schrijven? Dan wacht ik even met Ari.

    Plus: misschien een idee om alle deelnemers van de RPG een berichtje te sturen?


    Heeft dit überhaupt nog zin? Want ik heb een klein beetje het gevoel alsof Matty en ik de enige zijn die dit draaiende willen houden en hier nog enthousiast voor zijn.
    Ik begrijp dat het vakantie is, maar niet iedereen die mee doet aan deze RPG is op vakantie.


    Ik was al van plan om vandaag te posten. Sowieso is het wellicht wel handig als iedereen even een gb'tje krijgt denk ik zo? Wellicht dat mensen gewoon erg druk zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wacht op antwoord van Anouk of ze Lena en Cash nog wilt laten meeten of niet, gezien ze mij een bericht gestuurd dat ze vergeten was om op het bericht hier te reageren. Ik probeer vandaag iedereen een bericht te sturen of ze nog mee willen doen, maar ik zit er momenteel behoorlijk doorheen door persoonlijke omstandigheden dus kan niks beloven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered