• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wie wachten nog allemaal op reacties van mensen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    Wie wachten nog allemaal op reacties van mensen?


    Reacties op wat, als ik vragen mag? Volgens mij zijn er mensen die hun eerste post nog niet geschreven hebben. Het is geen aanval of iets dergelijks, ik ben gewoon benieuwd wat er met deze RPG gaat gebeuren.


    Faith is everything.

    Eh, reacties van hun tegenspelers? En ja, sommige van hen heb ik allang een bericht gestuurd en een aantal heeft zich uitgeschreven, de beginpost is alleen nog niet geupdate.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wacht nog steeds op een reactie geloof ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cranston schreef:
    Eh, reacties van hun tegenspelers? En ja, sommige van hen heb ik allang een bericht gestuurd en een aantal heeft zich uitgeschreven, de beginpost is alleen nog niet geupdate.


    Oh, ik vroeg het me enkel af hoor. Het lijkt nu een beetje alsof deze RPG al dood is eigenlijk.


    Faith is everything.

    Personages die aan de beurt zijn om te posten:
    Fitz, Deymon, Mila & Odie — Mila
    Julie, Broderick & Payton — Broderick
    Marlene, Cash & Cassandra — Cash

    Loners:
    Ari

    Nog niet gepost:
    Holly, Harrison

    Ik zal morgen iedereen die aan de beurt is te posten een bericht sturen. Bij deze wil ik ook even zeggen dat het taak van de TS is om de RPG levend te houden, maar een RPG doe je met een groep mensen en ik vind toch wel als een niet-TS al een tijdje op de post van een tegenspeler wacht, dat hij/zij zelf ook wel een berichtje naar diegene kan sturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het gaat me niet eens om mijn eigen reageervolgorde, want ik weet dat Scurll het gewoon echt druk heeft op dit moment, daarom ga ik haar er niet mee lastig vallen nu. Ik vond het gewoon jammer om te zien dat het ineens stil viel.


    Faith is everything.

    Ik weet dat ik aan de beurt ben, bespaar dat berichtje maar. Ik had zin (en tijd) om te schrijven, maar toen las ik iets over een mogelijke skip, wat voor mij betekent dat ik op dat moment geen woord ga uittypen, gezien ik verwachtte dat dat zou gaan gebeuren.
          Maar dan laat ik bij dezen graag weten dat ik wat zal schrijven wanneer ik tijd heb. Sowieso is Sempre zondag pas terug van vakantie, dus heb ik nog tijd voordat zij hoeft te reageren.


    I'm your little ray of pitch black.

    Cranston schreef:
    Loners:
    Ari


    Mocht er iemand interesse hebben en Ari te willen meeten — feel free to GB / PB me. (:


    Kut post maar op zich mag Ari, Cash wel meeten?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Forgot about this one.. Ik schrijf me uit, sorry.


    That is a perfect copy of reality.

    Maar komt hier een skip of zo? ^^ Naar later op de avond of iets? Dan weet ik wat ik met Rose kan en dan kan Mirte met Ari ook verder. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bij dezen wil ik even melden dat Broderick's rol zal komen te vervallen, gezien hier toch niets meer gezegd wordt door een van de twee topicstarters en mijn motivatie gewoon verdwenen is hierdoor. Ik snap dat het echte leven voorgaat en daar soms gewoon geen tijd voor is, dus ik kijk er niemand op na maar voor mij begon de verwarring bij het feit dat er werd gesproken over een skip en dat dit vervolgens niet meer opgehaald werd. Jammer hoe het gelopen is gezien het een leuk concept is en er leuke personages waren.

    Mocht dit RPG nog verder gaan, veel plezier iedereen natuurlijk! Ik hoop dat julie verder kunnen zonder Broderick (al lijkt dat me wel).


    I'm your little ray of pitch black.

    Kunnen we alsjeblieft een skip doen? Ik wil niet dat deze RPG wordt gesloten.


    Webster schreef:
    Kunnen we alsjeblieft een skip doen? Ik wil niet dat deze RPG wordt gesloten.


    This. Anders skip ik in een post met Rose wel. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.