• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik Theo nog ergens naar toe sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Marlow schreef:
    (...)

    heeft het nooit gevolgd

    same


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    same


    Er was ook niks om te volgen haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoopt dat het een beetje klopt met waar iedereen staat anders zeg je het maar!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oh ik moest toch nog eerst met Lena?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Oh ik moest toch nog eerst met Lena?


    Ah sorry, ik dacht omdat het twee gescheiden gesprekken waren – wil je dat ik nog even wacht met de post dan post ik hem gewoon daarna weer maar dan aangepast


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Vergeten jullie niet te posten trouwens?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hoop morgen weer te kunnen posten c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet dat het mijn beurt is om ook weer te schrijven, maar op dit moment staat mijn hoofd er alles behalve naar. Als er hierdoor consequenties zijn zoals uitschrijving, be my guest gezien ik geen tijdslijn kan geven over een periode wanneer het me wat beter zal vergaan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Ik weet dat het mijn beurt is om ook weer te schrijven, maar op dit moment staat mijn hoofd er alles behalve naar. Als er hierdoor consequenties zijn zoals uitschrijving, be my guest gezien ik geen tijdslijn kan geven over een periode wanneer het me wat beter zal vergaan.


    Hé Cherona, maakt helemaal niks uit joh. Ik heb nu Payton naar Julie gestuurd, we kunnen wellicht even om Bro heen schrijven tot het weer iets beter met je gaat?

    Trouwens, even een vraagje, waarom werd er zo vreemd gekeken naar Payton en Ari? Ik begrijp er namelijk niet heel erg veel van, maar zover ik weet is het niet echt een dramatisch gebeurtenis toch? Of mis ik iets?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hé Cherona, maakt helemaal niks uit joh. Ik heb nu Payton naar Julie gestuurd, we kunnen wellicht even om Bro heen schrijven tot het weer iets beter met je gaat?

    Trouwens, even een vraagje, waarom werd er zo vreemd gekeken naar Payton en Ari? Ik begrijp er namelijk niet heel erg veel van, maar zover ik weet is het niet echt een dramatisch gebeurtenis toch? Of mis ik iets?

    Ah je bent een heldin, really. Ik voelde me al schuldig tegenover Rexha. (:

    Ondanks dat die vraag niet naar mij is: Ik snapte het ook al niet te goed, zelfs niet vanuit het perspectief van Bro. Hij zou er thuis wel naar gaan vragen, maar de schuine ogen? Nou ja sowieso ging het lezen me toch al niet goed af dus ik dacht dat het aan mij lag, maar goed haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hé Cherona, maakt helemaal niks uit joh. Ik heb nu Payton naar Julie gestuurd, we kunnen wellicht even om Bro heen schrijven tot het weer iets beter met je gaat?

    Trouwens, even een vraagje, waarom werd er zo vreemd gekeken naar Payton en Ari? Ik begrijp er namelijk niet heel erg veel van, maar zover ik weet is het niet echt een dramatisch gebeurtenis toch? Of mis ik iets?


    Ik weet niet of dit ook naar Fitz bedoeld is, maar hij kijkt vooral naar hen omdat hij Ari haat en dat hij het gewoon altijd irritant vindt om zijn lieftallige halfbroer te zien. Hij heeft niets tegen Payton. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor Rose is het zo dat zij het enigszins vreemd vindt dat Ari en Payton hand in hand lopen en elkaar kusjes geven terwijl ze geen stel zijn. Dat terwijl Ari juist de jongen is die Rose continu mee uit vraagt, ook al zegt zij nee. En daarbij is Payton een goede vriendin van Rose.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Budgen schreef:
    (...)
    Ah je bent een heldin, really. Ik voelde me al schuldig tegenover Rexha. (:

    Ondanks dat die vraag niet naar mij is: Ik snapte het ook al niet te goed, zelfs niet vanuit het perspectief van Bro. Hij zou er thuis wel naar gaan vragen, maar de schuine ogen? Nou ja sowieso ging het lezen me toch al niet goed af dus ik dacht dat het aan mij lag, maar goed haha.


    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor (:


    Faith is everything.

    Dit had ik misschien eerder moeten zeggen, maar het is voor Ari heel normaal dat hij op dit soort evenementen een meisje aan zijn arm heeft en haar als een echte date behandeld, in verband met de aanwezige pers en publiciteit. Dat is normaal toch, in die kringen? Of heb ik nu waanideeën?