• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iemand voor Odelia?

    Willen jullie trouwens ajb nog even naar mijn relatievoorstellen kijken? Tot nu toe heb ik enkel van degenen in groen reactie gehad.


    • Fitzgerald "Fitz" Sebastion Montgomery
    Ik denk dat Odie door Fitz's façade heen kijkt, net omdat ze haar eigen onzekerheid en plicht naar ouders toe ontzettend in hem terug ziet. Volgens mij zouden de twee een oprechte, goede vriendschap kunnen delen. Misschien ziet Odie zelfs meer in hem maar houdt ze de boot af omdat ze weet dat deze jongen de macht heeft haar heel erg te kwetsen.

    • Broderick Archer
    Edit: Odie heeft gezond respect voor Broderick, als leraar en broer van haar vriendin. Ik denk dat ze op school de nodivr afstand bewaart maar privé bv op bezoek bij Payton wel een iets meer persoonlijke toenadering zoekt omdat ze een veilig gevoel krijgt bij hem. Misschien zelfs een beetje een surrogaat broer gevoel.

    • Aristotle Benedict
    Dit is zelfs voor Odie een harde noot om te kraken, aan de ene kant zou ze ontzettend naar hem opkijken en aan de andere kant zou ze een enorme drang voelen hem te willen helpen - met zijn punten op school en het vinden van zijn plekje binnen de Upper Class. Ik denk alleen dat hij in staat is haar meer dan eens voor de gek te houden en dat dat wel zijn sporen na kan laten op haar.

    • Marlene Ayelsfield
    Goede vriendinnen die samen behoorlijk hard kunnen feesten. Met Lena kan ze echt loslaten, omdat ze elkaar snappen. Hoewel ze het goed voorhebben met elkaar vormen ze ook een gevaar voor elkaar.


    • Payton Helena Archer
    Volgens mij zou Odie in Payton een vertrouwelinge vinden, iemand die haar scherpe kantjes kent zonder te judgen.

    • Julie Harding
    Het zou wel eens goed kunnen dat Julie en Odie elkaar ondanks goede intenties telkens mislopen, net omdat ze beiden zo erg in staat zijn ergens helemaal in op te gaan en zich ergens op te focussen. Ik denk niet dat ze echt goede vriendinnen zouden zijn, maar elkaar ook zeker geen negatieve gevoelens toe dragen.

    • Theodore "Theo" Oscar Whitehall
    Ex? Theo zal zijn reputatie wel niet voor niks hebben. Odelia kan wel eens zijn perfecte slachtoffer geweest zijn. Ze zal hem zeker aantrekkelijk vinden, of gevonden hebben, en op eventueel geflirt in gegaan zijn. Van haar tere hartje zou bij deze jongen weinig zijn overgebleven, waardoor ze hem liever mijdt.

    • Cassandra Rose Carter
    Volgens mij is Odie toch net iets te onzelfzeker om echt close met Rose om te gaan. Ze bewondert de jongedame liever vanop afstand. Vanwege haar naïviteit zou ze dus inderdaad wel geloven dat Rose het helemaal voor elkaar heeft.

    • Deymon "Dey" Cáelán Hart
    Deze jongen is heel erg in staat om Odie aan te trekken. Ik denk dat hij met zijn charme haar wel eens zou kunnen verblind hebben, dat ze oprecht alleen oog had voor zijn goede kanten. Misschien kunnen ze kort wat gehad hebben tot hij haar te dichtbij vond komen? Volgens mij zou Odie hem in elk geval heel veel kunnen vergeven.


    • Camilla "Mila" Charlotte Reyes
    Zolang Odie het drugsprobleem niet in de gaten heeft vermoed ik dat ze Mila wel vaak zou opzoeken vanwege haar rustige karakter. Ik denk dat ze bij haar kan ontspannen, ze samen muziek kunnen maken en gekke selfies op hun insta-pages kunnen posten.

    • Holly Margaret Ciardi
    Weinig karakter om echt iets mee te doen.

    • Harrison "Harris" Caldwell
    Volgens mij vormen zij het soort duo waarvan iedereen ervan uitgaat dat ze een relatie hebben terwijl ze gewoon dikke buddies zijn die met elkaar kunnen chillen en het over de stomste onderwerpen hebben.

    • Cash Jordan White
    Friends by default. Het lijkt me heel erg mogelijk dat hun ouders zich in dezelfde kringen begeven waardoor de twee zowat samen opgegroeid zijn. Ik weet niet goed of ze met ze ingesteldheid zou kunnen omgaan, maar uit respect zou ze hem gewoon zijn gangetje laten gaan.


    Duizendmaal excuses als ik dus over established relationships heen gekeken heb en mijn voorstellen daarmee in contrast zijn.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 19:51 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik vind het voor Payton prima. Even zien qua relaties een snel overzicht:

    Fitz: Kennis, geen goede noch slechte relatie
    Bro: Beste vriend, broer, huisgenoot.
    Ari: Goede vriend, model voor haar naaktportretten en lichte crush
    Lena: Vriendinnen (tot Payton er achter komt dat Lena en Bro seks hebben gehad, maar dat is nog niet van toepassing)
    Julie: Beste vriendin
    Theo: Ex, geen goede relatie meer dacht ik..
    Rose: Vriendinnen
    Deymon: Geen relatie dacht ik? Maar ik denk niet dat Payton een groot fan van hem zou zijn. Of ze heeft zijn slechte kant nooit echt gezien, dan zou dat anders kunnen zijn.
    Camilla: Vriendinnen
    Holly: Geen relatie
    Harris: Goede vrienden met een bepaalde aantrekkingskracht
    Cash: Beste vriend en first kiss. Er is nooit verder iets van gekomen tussen hen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wie zou Ari willen meeten?
    Ik ben weer terug van mijn festival, dus heb weer tijd om te posten.


    Ik ga zo snel mogelijk weer schrijven, het spijt me oprecht. De laatste dagen waren nogal drukdrukdruk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben op vakantie tot volgende week zondag, dus mocht mijn personage de boel ophouden dan doe maar dat die even naar de wc of even weg is of iets dergelijks! (Algemeen berichtje)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Willen degenen die mijn relatievoorstellen bekeken hebben hier hun mening over geven? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dit is nu al dood?


    Webster schreef:
    Dit is nu al dood?


    Ik ben bang van wel — sadly enough.

    @Obeah; Voor Odie en Julie is voor mij prima.


    Faith is everything.

    Pls nee want ik houd van mijn rol D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Pls nee want ik houd van mijn rol D:


    Ja same for me, haha.

    Oké, poging drie: wie wil Ari meeten?


    Misschien kan er een skip komen? Dan heb ik rose c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik overleg even met Cheryl voor een passende skip c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rexha > Penn.


    Faith is everything.

    Budgen » Scurll.


    I'm your little ray of pitch black.

    Eh. Gaat dit nog verder of is deze RPG afgeschreven?


    Faith is everything.