• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kaur schreef:
    Dit had ik misschien eerder moeten zeggen, maar het is voor Ari heel normaal dat hij op dit soort evenementen een meisje aan zijn arm heeft en haar als een echte date behandeld, in verband met de aanwezige pers en publiciteit. Dat is normaal toch, in die kringen? Of heb ik nu waanideeën?


    Volgens mij is dat best normaal. Fitz vindt gewoon alles stom wat Ari doet, dus ja haha :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nja, Rose is bang misbruikt te worden omdat zij een zekere beroemdheid heeft verworven en omdat ook haar moeder een beroemd actrice is en als Ari dan met een ander meisje aan zijn arm hangt en haar kust en haar hand vasthoudt, zal ze toch merken dat ze daar niet geheel blij mee is. En zij heeft geen "date".


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deymon wil best wel iemands date spelen als het moet, hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gareth schreef:
    Voor Rose is het zo dat zij het enigszins vreemd vindt dat Ari en Payton hand in hand lopen en elkaar kusjes geven terwijl ze geen stel zijn. Dat terwijl Ari juist de jongen is die Rose continu mee uit vraagt, ook al zegt zij nee. En daarbij is Payton een goede vriendin van Rose.


    Hm ja, vanuit Rose snap ik het dan wel een beetje, maar volgens mij liepen ze alleen wat hand in hand toch? En het leek mij ook wel normaal in die kringen haha. Het is overigens ook niet dat ik het erg vind hoor, maar ik begreep even niet waar de reacties vandaan kwamen bijvoorbeeld waarom Lena er zo'n punt van maakt. Dus ik dacht misschien heb ik een bepaalde relatie gemist oid?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Omdat, zoals ook wel in haar posts naar voren komt volgens mij, ze denkt dat Ari tegen haren gelogen heeft over dat er niks tussen Payton en hem is. Mocht Ari bijvoorbeeld iets krijgen met Payton, dan zou Lena bang zijn dat hij straks geen tijd meer voor haar heeft. Verder zou Lena het van ieder ander wat apart vinden mochten twee mensen geen relatie hebben, maar wel steeds in het volle zicht handjes vasthouden en kusjes geven.

    Sorry, maar ik begin er in alle eerlijkheid een beetje zat van te worden dat ik steeds de beweegredenen van mijn personage moet gaan lopen uitleggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Omdat, zoals ook wel in haar posts naar voren komt volgens mij, ze denkt dat Ari tegen haren gelogen heeft over dat er niks tussen Payton en hem is. Mocht Ari bijvoorbeeld iets krijgen met Payton, dan zou Lena bang zijn dat hij straks geen tijd meer voor haar heeft. Verder zou Lena het van ieder ander wat apart vinden mochten twee mensen geen relatie hebben, maar wel steeds in het volle zicht handjes vasthouden en kusjes geven.

    Sorry, maar ik begin er in alle eerlijkheid een beetje zat van te worden dat ik steeds de beweegredenen van mijn personage moet gaan lopen uitleggen.


    Hm, ik vond de reacties gewoon een beetje bijzonder haha. Het is verder geen punt hoor, ik was gewoon benieuwd waar het vandaan kwam. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Het is geen pareltje, maar er is in ieder geval een post. x: Ik heb er maar niemand in verwerkt verder omdat iedereen zijn gesprekken al heeft.


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    Het is geen pareltje, maar er is in ieder geval een post. x: Ik heb er maar niemand in verwerkt verder omdat iedereen zijn gesprekken al heeft.


    Oh je had hem gewoon naar Payton en Julie kunnen laten gaan? Ik kan mijn post in ieder geval nog aanpassen if you want?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 21:21 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh je had hem gewoon naar Payton en Julie kunnen laten gaan? Ik kan mijn post in ieder geval nog aanpassen if you want?

    Van mij mag het wel? Je bent het niet verplicht haha. Als je het aan wil passen mag je het doen. c: Ik voelde me denk ik een beetje te lonely terwijl ik het schreef, waardoor ik het ook maar aan mijn personage gaf.


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    (...)
    Van mij mag het wel? Je bent het niet verplicht haha. Als je het aan wil passen mag je het doen. c: Ik voelde me denk ik een beetje te lonely terwijl ik het schreef, waardoor ik het ook maar aan mijn personage gaf.


    Natuurlijk ^^ Ik prop het er nog even ergens tussen, momentje (:

    Edit: Het is aangepast ^^

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 21:37 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sorry, maar schrijf me maar uit. Dit gaat hem echt niet worden. Maar Brooke had toch amper iets met de anderen dus zoveel maakt het niet uit denk ik. I'm so sorry


    El Diablo.

    Ik heb ook weer gepost, ik had inspiratie voor een post so here it is c:


    Faith is everything.

    Hallo lieve RPG vriendjes en vriendinnetjes —
    Helaas ben ik vanaf morgen tot en met zondag/maandag afwezig in verband met een festival. Daarom kan ik helaas niet posten of reageren op GB's / PB's / praattopics. Hopelijk kan ik alles nog volgen als ik terug kom. <3
    Ik heb mijn personage 'los' geschreven van de andere personages, zodat niemand vast komt te zitten omdat hij/zij op mij moet wachten.

    Liefs en veel schrijfplezier,
    Mirte


    Even een massaberichtje omdat ik anders niet weet aan wie ik het wel en niet heb verteld (dus bij voorbaat sorry als je dit bericht bij wijze van spreken 20 keer leest):

    Vanaf morgen (vrijdag 14 juli) ben ik tot en met 2 september in Duitsland/Luxemburg. Hier ga ik werken/vakantie houden en ben ik de hele dag bezig, met uitzondering van de dinsdag. Wij hebben er hoogstwaarschijnlijk WiFi/4G, maar ik zal niet de hele dag online zijn op Quizlet. Natuurlijk ga ik ervoor zorgen dat ik af en toe wel kan posten en kan reageren op PB's/GB's/forumberichten, maar het zal lang niet zo frequent gaan als nu het geval is. Mocht het te lang duren voor jou(w personage), mag je hem/haar los schrijven van die van mij, want ik wil niemand ophouden (het liefst wel even melden, zodat ik weet dat ik daar geen rekening mee hoef te houden c: ). Hierbij, ciao bellas!

    x Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.