• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lena zoekt

    ☾ een beste vriendin
    ☾ een jongen met wie ze eens een one night stand had
    ☾ iemand die er bij was toen Lena eens een paniekaanval had en dus soort van weet wat er speelt
    ☾ (fr)enemy
    ☾ drinking/drugs buddy
    ☾ other things


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CASSANDRA ROSE CARTER

    — Fitzgerald Sebastian Montgomery — Rose wil dat iedereen altijd vrolijk is. Ze heeft het dus ook soort van haar missie gemaakt om hem op te vrolijken, ook al is dit een vrijwel onbegonnen zaak. Ze wil er heel graag voor zorgen een glimlach op zijn gezicht en zal waarschijnlijk ook domme grappen vertellen, zijn mondhoeken omhoog trekken en hem kietelen om tenminste iets van vreugde op zijn gezicht te zien.

    — Broderick Archer — Als Rose Payton kent, zal ze Broderick ook kennen.

    — Aristotle Benedict Montgomery Doordat Rose graag alles goed wil doen op school haalt ze op vrijwel elk vak hoge cijfers. Zo ook bij het vak Engels, wat voor haar goed van pas komt als ze later echt actrice wil worden. Daarom helpt ze Ari in ieder geval met dit vak, om ervoor te zorgen dat hij het zal halen. Hoewel Ari net als zijn halfbroer Fitz regelmatig wat brutaler overkomt dan zij echt gewend is, vindt ze het leuk om tijd met hem door te brengen. Zij is wat afhoudend over relaties omdat ze in haar vorige relatie nogal werd gekwetst door haar nu ex-vriend, maar hij blijft haar consequent mee uit vragen. Hier heeft ze vooralsnog geen ja op gezegd, maar wie weet gebeurt dat nog een keer.

    — Marlene Aylesfield — wordt besproken

    — Payton Helena Archer (voorstel) Rose zal Payton heel aardig vinden, daar kunnen we vast wat mee (wordt besproken)

    — Julie Harding —

    — Theodore Oscar Whitehall — nog niet af

    — Aster Maxwell Crake — nog niet af

    — Brooklyn Cassidy Huntington — nog niet af


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gadot schreef:
    Lena zoekt

    ☾ een beste vriendin
    ☾ een jongen met wie ze eens een one night stand had
    ☾ iemand die er bij was toen Lena eens een paniekaanval had en dus soort van weet wat er speelt
    ☾ (fr)enemy
    ☾ drinking/drugs buddy
    ☾ other things


    Ik ben een post aan het afmaken, maar daarna ga ik beginnen aan mijn rol. Je hebt mijn idee gelezen, dus wellicht is een drugsbuddy wel een goede? (:
    (Als je daar nog bepaalde ideeën bij hebt, kun je die altijd sturen aangezien met mijn rol nog alles mogelijk is.)


    everything, in time

    Saetre schreef:
    Ik weet dat nog lang niet alle rollen zijn geproduceerd – maar alsnog: Ik zoek voor Ari het volgende:
    – Beste vriend (het allerliefst een mannelijke)
    – Persoon waar hij regelmatig pranks mee uithaalt die wel eens uit de hand lopen en té heftig worden
    – Persoon waar hij regelmatig pranks bij uithaalt
    – Persoon voor wie hij een tatoeage / ander iets heeft ontworpen
    – Persoon die hem bijles geeft (hij heeft zo'n beetje in álle vakken bijles nodig maar weigert naar een lager niveau te gaan)
    – Persoon met wie hij eens heeft gevochten
    – Persoon die hem haat / die hij haat
    – Ex vriendin
    – Hook up op feestjes wanneer hij niemand anders heeft (alleen zoenen)
    – Persoon die hij vaak tegenkomt op politieke bijeenkomsten en met wie hij het altijd naar z'n zin heeft omdat ze er zelf een feestje van maken

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 13:41 ]


    Trouwens, als er personages zijn die eventueel misbruik (willen) maken van Rose (en haar faam, want ze heeft dus wel naam gemaakt omdat ze al in meerdere films en series heeft gespeeld en haar moeder ook beroemd is), call me. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Brooke is wel klaar maar ze is heel sucky geschreven :'D
    Ze staat iig open voor relaties als ze is goedgekeurd


    El Diablo.

    Deymon is klaar c: dus als iemand relaties wil: kom maar op haha. Ik zoek eventueel nog een zoon/dochter van de nieuwe vriendin van zijn vader zodat het logischer is dat hij op deze school terecht komt als hij/zij daar ook al op zit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nou guys, ik ben geland op het vliegveld en inmiddels al thuis, maar ik voel me echt beroerd, dus ik ga morgen aan mijn rol beginnen. Sorry voor het lange wachten hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Het begin staat er. Ik zit al praktisch de hele dag op de laptop en begin nu vierkante ogen te krijgen, dus de beschrijving van het uiterlijk komt later. Ook wordt haar karakter nog véél meer uitgebreid.

    Mochten mensen echter ideeën hebben voor een relatie, dan hoor ik het graag. ^^


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik ben een post aan het afmaken, maar daarna ga ik beginnen aan mijn rol. Je hebt mijn idee gelezen, dus wellicht is een drugsbuddy wel een goede? (:
    (Als je daar nog bepaalde ideeën bij hebt, kun je die altijd sturen aangezien met mijn rol nog alles mogelijk is.)


    Dat zou eventueel wel kunnen ja c: Ik moet alleen even bedenken of Lena om zou gaan met iemand die een klas lager zit haha.

    Bij deze nog een vraag by the way: welke personages zijn nog meer juniors?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Dat zou eventueel wel kunnen ja c: Ik moet alleen even bedenken of Lena om zou gaan met iemand die een klas lager zit haha.

    Bij deze nog een vraag by the way: welke personages zijn nog meer juniors?


    Is jouw personage goed bevriend met Ari/Fitz? Want Mila is close met beiden. (:

    Eh, als ik het goed gezien heb, is Payton ook een junior.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 17:10 ]


    everything, in time

    Payton is ook een senior, ze is 17 en wordt binnenkort 18. (Ik wist niet welke datum we gingen beginnen en ik wilde de mogelijkheid om haar bday te vieren tijdens het RPG haha)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik dacht dat ik nog een junior gezien had! Ik word gek dan haha, anders maak ik van Mila natuurlijk ook een senior!


    everything, in time

    Als alles goed is is ook Theodore af!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Voor Julie heb ik voor alsnog alleen een verbintenis met Payton en Broderick, any volunteers for anything? (:

    ◇ Payton Helena Archer - 'If I murdered someone.. She is the person I would call to help me drag the corpse across the floor.'
          De dames kennen elkaar al jaren, en Julie zou echt niet meer zonder Payton kunnen. Zij is de enige die al haar geheimen kent, het zou voor Julie ook niet makkelijk zijn om iets voor Payton verborgen te houden. Ze heeft er totaal geen probleem mee dat Broderick haar broer is - ondanks dat Julie les van hem krijgt in zowel Italiaans als Spaans. Ze is ook met enige regelmaat bij Payton en Broderick in het appartement te vinden, aangezien ze daar liever is dan in haar eigen huis. Ze weet Payton in ieder geval te vinden wanneer ze haar nodig heeft - ze is de eerste waar Julie aan zou denken om iets mee te delen.

    ◇ Broderick Archer - 'He is a honest man, and one of the few who is brave enough to stand up for me against my mother.'
          Julie is hem nog altijd dankbaar dat hij haar verdedigd heeft toen haar moeder voor de verandering weer eens liet blijken dat wat haar dochter deed, echt niet goed genoeg was volgens haar eigen maatstaven. Ze stond er dan ook op dat hij Julie bijlessen zou gaan geven. Hij is ook eigenlijk de enige met wie ze over de keuze van een universiteit durft te praten, aangezien hij neutraal is op dat gebied en haar niet zou verplichten om voor een bepaalde universiteit te kiezen. Ze zou de man als vriend kunnen gaan zien omdat hij de broer is van haar beste vriendin, maar dat zou ook kunnen veranderen wanneer hetgeen wat hij met Marlene doet, uit komt.


    Faith is everything.