• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Vrouwen die meerdere mannen hebben worden meteen geslutshamed terwijl mannen geprijsd worden wanneer ze meerdere vrouwen hebben

    (oh ja en als je als vrouw lekker single wil zijn en met meerdere mannen iets wil doen, be my guest, go for it girl)

    Flikker lekker een end op, einde preach


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    Ik vind het ergens echt overbodig dat mensen wat voor hun rapport / diploma / etc. krijgen. Zelfs cadeaus voor verjaardagen eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 1:06 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omdat iemand anders een erger leven heeft dan jij, betekent dat niet dat je problemen niet belangrijk kunnen zijn of vergeten mogen worden. Wanneer jij een been breekt, maar je vriendin er twee, moet jouw been nog steeds verzorgd worden, want anders loop je mank voor de rest van je leven.


    Mhm?

    Van die mensen die zo erg hun eigen visie hebben dat ze 0 interesse in een ander hebben mogen van mij de pot op tbh


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    oke, ik ben bang om aangevallen te worden, maar mijn zeer onpopulaire opinion is als volgt:

    Vrouwen willen tegenwoordig graag gelijk zijn als mannen als het op hoge en topfuncties op het werkgebied gaat. Maar niemand wilt toegeven dat vrouwen met kinderen hun werk best wel verwaarlozen om "er voor hun kind te zijn." Ik snap dat een familieleven belangrijk is, maar voor een werkgever is hun werk/bedrijf het belangrijkste. Zo raar is het toch niet dat hoge functies vaak niet naar vrouwen met kinderen gaan, maar juist naar mannen die er zonder excuses 100 % werk van maken?


    -

    Chemische troep (mag het wel eten worden genoemd?) bij de McDonald's is echt om van te kotsen, zo ranzig.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Chemische troep (mag het wel eten worden genoemd?) bij de McDonald's is echt om van te kotsen, zo ranzig.


    Idd, ik heb duizenden malen liever een hamburger met echt vlees en veel groenten dan een mac hamburger die naar karton smaakt.

    Over eten gesproken: ik hou van augurken en azijn. Geen idee waarom, maar ik vindt ze hartstikke lekker. Of balsamico op sla...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Omdat veel mensen zichzelf lelijk en stom blijken te vinden:
    Ik vind mezelf eigenlijk wel mooi, geen top model of zo.. Maar gewoon mooi. En slim (op mijn eigen manier) en aardig. En ik ben creatief.. Maar ik schep er niet over op. Al is het wel leuk om complimentjes te krijgen..

    Maar aan de andere kant lijkt het alsof ik mezelf moet laten herrinderen dat ik dat niet ben. Lelijk zelfs ik moet mezelf verbeteren, en slechte cijfers en ruzies op school werken ook niet mee. Ik haat de kant dat ik mezelf haat, omdat ik mijzelf wel mag.. Hoe stom dat klinkt..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Iversen schreef:
    Chemische troep (mag het wel eten worden genoemd?) bij de McDonald's is echt om van te kotsen, zo ranzig.

    Toen ik een jaar lang geen fastfood had gegeten kwam ik er pas achter hoe ranzig McDonalds ruikt en smaakt :/.


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    (...)
    Toen ik een jaar lang geen fastfood had gegeten kwam ik er pas achter hoe ranzig McDonalds ruikt en smaakt :/.

    En sowieso vind ik het hartstikke stinken, van het frituurvet alleen al ga ik over mijn nek. Daarom kan ik er gewoon niet bij zijn wanneer iemand zoiets eet (en het vervolgens aan mij vraagt), ik voel me gewoon vies.


    [ heaven knows ]

    Iversen schreef:
    Chemische troep (mag het wel eten worden genoemd?) bij de McDonald's is echt om van te kotsen, zo ranzig.


    Als je de hamburgers bedoelt ben ik het 100% met je eens. De kipnuggets zijn nog best goed te doen naar mijn mening (;


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat sigaretten illegaal moeten worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik eet graag McDonalds (al ga ik maar eens om de zoveel maanden). Gisteren nog geweest. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Starbucks heeft een hele slechte prijs/kwaliteit verhouding


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind pizza, pasta en lasagne vies.