• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Gareth schreef:
    Mensen die zeggen dat ongeschoren benen/oksels/bikinilijnen/armen/noem een lichaamsdeel met haar bij vrouwen vies en onhygiënisch zijn, kunnen de pot op. (cat)


    Ik vind schaamhaar bij vrouwen ook mooier dan zo'n kale poes - I'm sorry haha. Bikinilijn doe ik wel, want wildvreemden hoeven niet te weten dat ik een bosje heb door het te zien als het uit mijn bikini steekt haha.

    Daarbij worden je feromonen met haar beter afgegeven (typing)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 20:58 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik vind schaamhaar bij vrouwen ook mooier dan zo'n kale poes - I'm sorry haha. Bikinilijn doe ik wel, want wildvreemden hoeven niet te weten dat ik een bosje heb door het te zien als het uit mijn bikini steekt haha.

    Daarbij worden je feromonen met haar beter afgegeven (typing)


    Dit!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Katten zijn leukere dieren dan honden (in mijn omgeving een zeer onpopulaire mening)


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Katten zijn leukere dieren dan honden (in mijn omgeving een zeer onpopulaire mening)



    Ik vind ze allebei heel leuk. Alleen ben ik meer een katten mens.

    Meraki schreef:
    Ik vind pannenkoeken vies, fijn om dat eindelijk eens eruit te kunnen gooien zonder veroordeeld te worden. *O*

    + wat we op de eerste pagina over K3 wordt gepreached.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou niet van pizza.

    come at me, bruh


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Ik hou niet van pizza.

    come at me, bruh


    Hell noo O.o
    Lasagne is vele malen lekkerder, agree c:


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)

    Hell noo O.o
    Lasagne is vele malen lekkerder, agree c:


    hahahhaha dat eet ik ook niet. Ik ben echt picky AF.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 22:19 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mensen die ook daadwerkelijk doen wat ze zeggen en daar voor gaan, zijn zeldzaam.


    De 'vettige burgers' die iedereen zo lekker schijnt te vinden... ik vind ze echt smerig. (Geef mij maar nuggets ofzo XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    De 'vettige burgers' die iedereen zo lekker schijnt te vinden... ik vind ze echt smerig. (Geef mij maar nuggets ofzo XD)


    CHICKEEEEEEEN nuggets are life.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik lust geen avocados, blegh


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom kopen sommige mensen e-sigaretten tweedehands? Wie weet wie dat ding al allemaal in zijn of haar bakkes heeft gehad. Lekker...

    Je mag zeggen wat je wil over een kringwinkel, maar ik heb al veel boeken en dvd's aan een tof prijsje gevonden. Al vind ik het belachelijk hoe ze meubels eigenlijk gratis krijgen, maar verkopen alsof het nieuw is. Like, welke idioot wil in een kringwinkel een stoel kopen voor 20 euro waar het zitstuk al duidelijk van afgesleten is.


    16 - 09 - '17

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 0:43 ]


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    Waarom nemen mensen überhaupt een open relatie, als ze er niet tegen kunnen als de ander zegt dat die 'vandaag eens seks met die gaat hebben'. I don't fucking get it. Waarom neem je dan een open relatie, waarvan je wéét dat de ander ook met anderen het bed in duikt en gaat men er tóch over zeiken. How about some loyalty? Try something new for a change. :W I don't get such relationships. Neem een echte relatie en anders neem er geen, if you can't handle it in the first place.


    Don't walk. Run, you sheep, run.