• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    ^ Ik zeg ook niet persé dat jij dat doet, maar dat ben ik echt al heel vaak tegengekomen.
    Catcallen gebeurde bij mij al toen ik 13-14 was, 4 jaar later en ik kijk er echt niet meer van op. Ik negeer het gewoon want meestal doen die jongens toch niks, zeker niet alleen. Al kan ik me ergens voorstellen dat het anderen geen fijn gevoel geeft.


    El Diablo.

    M0NA schreef:
    ^ owh god ja dat programma op tlc met die dikke vrouw die danst. Het is gewoon ongezond en zij is "helemaal happy met jaar lichaam". Nee. Je kunt dood gaan.

    Oké love the topic en ik ga even denken:

    - feminisme is kut

    - al dat gezeik over catcalling vind ik echt overdreven. Negeer ze of geef ze een klap.

    - even over de racisme zaak: ik vind het allemaal erg en niet van deze tijd, maar omdat racisme nu heel erg is en "je je daar echt niet aan mag koppelen" mogen westerse mensen veel dingen niet meer zeggen, die bijvoorbeeld door zwarte vrouwen wel wordt gezegd (er was zo'n filmpje waarin een zwarte vrouw zegt dat ze liever ook een zwarte man heeft, maar als een blanke vrouw zegt liever een blanke man te hebben, is het ineens super erg en een no go).
          Dit gaat ook verder door, met hele kleine dingen of grapjes. Als Ali B een grap maakt over Marokkanen die stelen is het leuk, doet een blank persoom dat kan het al verkeerd opgevat worden.
          Hierop doorgaand: Nederland heeft ook "schadevergoeding" betaald aan kleinkinderen (of nog verderweg) van gedupeerden van de slavenhandel en dat soort dingen. Dat vind ik naar. We zijn nu zoveel jaar verder, zoveel generaties verder, Nederland is daar voorbij gegaan en maakt zich er niet meer schuldig aan, waarom zou er dan wel geld betaald moeten worden aan mensen die niet eens zelf een slaaf waren, maar een verre oudopa.


    Indrinken is echt kak en dronken zijn ook. Ik drink nu nog alleen maar alcohol omdat ik het lekker vind. Dus geen skere AH huiswijn, maar een lekker wijntje met kaas ernaast.



    Haha, ben het met je eens over feminisme, catcalling - nja, mannen moeten zich ook inhouden, want het geluid is echt vervelend, racisme, dit dus ja. Ik drink ook omdat ik het lekker vind, maar wil wel mijn grens eens opzoeken, gewoon omdat ik dan weet wanneer ik moet stoppen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Op zich vind ik dat mensen hun mond moeten houden over andermans lichaam, en zo. Ik vind het niet oké dat ik op straat word nageroepen door een of andere tokkie (verder zal ik er niet over uitweiden) omdat hij stoer wil doen. Bij hem voel ik me niet veilig en ik heb al een keer de politie gebeld door hem. Jongen of meisje, ik vind dat je het recht niet hebt iemand na te roepen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Meraki schreef:
    Ik vind pannenkoeken vies, fijn om dat eindelijk eens eruit te kunnen gooien zonder veroordeeld te worden. *O*



    Yeshhh dankjeee, ben ik niet de enige :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gareth schreef:
    Sorry, ik vind catcallen verschrikkelijk. De laatste maanden gebeurt het vaker waar ik woon door een enkele jongen en ik voel me oprecht niet veilig. Ik ben geen fucking hond. En nee, ik plaats geen halfnaakte selfies op internet en ik loop echt niet mijn mijn tieten (die ik amper heb) bloot.


    omg ik lach echt zo om deze reactie, matty hahaa

    en nee ik vind het ook niet bepaald aangenaam om nagefloten te worden door een of andere vieze oude man (en zelfs al is het een knappe twintiger zou ik het enorm ongepast vinden en mezelf zo ongemakkelijk voelen)

    moest het nu iemand zijn die ik ken en het voor de grap doen, dan is het iets anders maar ik hoef echt niet nageroepen te worden met hoer of slet en dergelijke

    also ik loop niet halfnaakt over straat en ik post nooit selfies op m'n instagram (ga maar kijken)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    M0NA schreef:
    ^ owh god ja dat programma op tlc met die dikke vrouw die danst. Het is gewoon ongezond en zij is "helemaal happy met jaar lichaam". Nee. Je kunt dood gaan.

    Oké love the topic en ik ga even denken:

    - feminisme is kut

    - al dat gezeik over catcalling vind ik echt overdreven. Negeer ze of geef ze een klap.

    - even over de racisme zaak: ik vind het allemaal erg en niet van deze tijd, maar omdat racisme nu heel erg is en "je je daar echt niet aan mag koppelen" mogen westerse mensen veel dingen niet meer zeggen, die bijvoorbeeld door zwarte vrouwen wel wordt gezegd (er was zo'n filmpje waarin een zwarte vrouw zegt dat ze liever ook een zwarte man heeft, maar als een blanke vrouw zegt liever een blanke man te hebben, is het ineens super erg en een no go).
          Dit gaat ook verder door, met hele kleine dingen of grapjes. Als Ali B een grap maakt over Marokkanen die stelen is het leuk, doet een blank persoom dat kan het al verkeerd opgevat worden.
          Hierop doorgaand: Nederland heeft ook "schadevergoeding" betaald aan kleinkinderen (of nog verderweg) van gedupeerden van de slavenhandel en dat soort dingen. Dat vind ik naar. We zijn nu zoveel jaar verder, zoveel generaties verder, Nederland is daar voorbij gegaan en maakt zich er niet meer schuldig aan, waarom zou er dan wel geld betaald moeten worden aan mensen die niet eens zelf een slaaf waren, maar een verre oudopa.

    Indrinken is echt kak en dronken zijn ook. Ik drink nu nog alleen maar alcohol omdat ik het lekker vind. Dus geen skere AH huiswijn, maar een lekker wijntje met kaas ernaast.


    Amen to this.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 18:30 ]


    M0NA schreef:
    ^ owh god ja dat programma op tlc met die dikke vrouw die danst. Het is gewoon ongezond en zij is "helemaal happy met jaar lichaam". Nee. Je kunt dood gaan.

    Oké love the topic en ik ga even denken:

    - feminisme is kut

    - al dat gezeik over catcalling vind ik echt overdreven. Negeer ze of geef ze een klap.

    - even over de racisme zaak: ik vind het allemaal erg en niet van deze tijd, maar omdat racisme nu heel erg is en "je je daar echt niet aan mag koppelen" mogen westerse mensen veel dingen niet meer zeggen, die bijvoorbeeld door zwarte vrouwen wel wordt gezegd (er was zo'n filmpje waarin een zwarte vrouw zegt dat ze liever ook een zwarte man heeft, maar als een blanke vrouw zegt liever een blanke man te hebben, is het ineens super erg en een no go).
          Dit gaat ook verder door, met hele kleine dingen of grapjes. Als Ali B een grap maakt over Marokkanen die stelen is het leuk, doet een blank persoom dat kan het al verkeerd opgevat worden.
          Hierop doorgaand: Nederland heeft ook "schadevergoeding" betaald aan kleinkinderen (of nog verderweg) van gedupeerden van de slavenhandel en dat soort dingen. Dat vind ik naar. We zijn nu zoveel jaar verder, zoveel generaties verder, Nederland is daar voorbij gegaan en maakt zich er niet meer schuldig aan, waarom zou er dan wel geld betaald moeten worden aan mensen die niet eens zelf een slaaf waren, maar een verre oudopa.


    Indrinken is echt kak en dronken zijn ook. Ik drink nu nog alleen maar alcohol omdat ik het lekker vind. Dus geen skere AH huiswijn, maar een lekker wijntje met kaas ernaast.

    Even uit pure nieuwsgierigheid: waarom vind je feminisme kut?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gareth schreef:
    Op zich vind ik dat mensen hun mond moeten houden over andermans lichaam, en zo. Ik vind het niet oké dat ik op straat word nageroepen door een of andere tokkie (verder zal ik er niet over uitweiden) omdat hij stoer wil doen. Bij hem voel ik me niet veilig en ik heb al een keer de politie gebeld door hem. Jongen of meisje, ik vind dat je het recht niet hebt iemand na te roepen.


    Dit. Al loopt iemand er een beetje bloot bij, dan vind ik nog niet dat iemand anders het recht heeft diegene na te roepen. Zeggen dat het begrijpelijk/oké is dat iemand dan zoiets doet, valt bij mij eerlijk gezegd in hetzelfde straatje wanneer je zegt dat iemand het "verdiend" om aangerand te worden, wanneer diegene er iets wat bloot bij loopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Programma's als ex on the Beach, Oh Oh Cherso en Temptation Island vind ik vreselijk. Mensen die 24/7 dronken zijn, er maar een beetje op los flirten en relaties kapot maken hoeven van mij niet op televisie gepromoot te worden als guilty pleasure.


    26 - 02 - '16

    Ik vind Adele's muziek behoorlijk kut.


    Caution first, always.

    Ik heb echt niks met Alessia Cara en Julia Michaels sorry not sorry. Meghan Trainor vind ik daarentegen ook vreselijk. Haar teksten zijn in mijn ogen behoorlijk tegenstrijdig en verwijtend.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 18:59 ]


    26 - 02 - '16

    De hele Kardashian hype is zo dom. Ze doen helemaal niks.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ok, hier ga ik.

    - Minstens de helft van de jeugd van tegenwoordig is fucked up. Onbeschoft en verwende nesten. Nieuwste iPhone en shit hebben, want Barbies, verstoppertje en zo kennen ze niet meer.
    - Ik haat uitgaan en het kan me ook geen ene fuck schelen dat mensen me daarom saai vinden. Ik ben niet zo'n alledaags typetje dat de rest volgt omdat het cool zou zijn.
    - Programma's zoals Temptation Island, Geordie Shore, ... vind ik echt te ver gaan. Wie kijkt zoiets nou graag? En ik snap al helemaal niet dat kinderen onder de 16 hier naar kijken. Lijkt me niet de informatie en beelden die je mee zou moeten krijgen op zo'n jonge leeftijd.
    - Ligt het aan mij of laten ouders tegenwoordig meer toe? Kinderen van 10 die alleen rondhangen op straat en dingen uitsteken, kinderen van 13 die al zwanger worden... Hmm... lijkt me niet meer normaal?
    - Neem geen naaktfoto's om achteraf te komen huilen dat ze op internet uitgelekt zijn. Eigen schuld, dikke bult! Wie doet ook zoiets... -.-


    16 - 09 - '17

    Kinderen worden vandaag de dag veel en veel vertroeteld.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh ik heb er nog een paar

    - Ouders beschermen hun kinderen tegenwoordig veel te veel. Laat ze lekker zelf dingen ontdekken en kind zijn, zonder alles voor ze voor te kauwen. Maar no way dat een kind ooit een schrammetje mag oplopen right? :'D
    - Het is echt geen schande om popmuziek leuk te vinden, al begint het er wel op te lijken. (Ik en een vriendin maakten ooit blijkbaar de grote fout door te zeggen dat we Rihanna, Nicki Minaj etc wel leuke muziek vinden maken, we werden meteen aangevallen door mensen die wel naar 'echte' muziek luisteren)
    - Feminisme hebben we in het overgrote deel van de westerse wereld niet meer nodig, hier zijn we toch zeker wel gelijk aan mannen


    El Diablo.