• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Guys reageren elkaar is volgens mij niet het punt van dit topic. Het heet niet voor niets 'UNPOPULAR opinions'.


    Morii schreef:
    Vrijgezellenfeesten zijn echt de grootste bullshit ter wereld. Het woord alleen al. Je bent toch in relatie voordat je trouwt? Hoezo moet je dan één fucking dag vrijgezel zijn? Als je vrijgezel wil zijn, moet je maar geen relatie starten en al helemaal niet trouwen. :'D



    Whaaat ja echt hè. Ik word nu al jaloers als ik eraan denk dat ze dan een stripper voor hem regelen...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Saetre schreef:
    Guys reageren elkaar is volgens mij niet het punt van dit topic. Het heet niet voor niets 'UNPOPULAR opinions'.


    Jawel hoor

    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!


    Ik vind het niet erg, zolang het zo netjes en rustig gaat zoals het nu gaat!! Ik vind dit echt top, mensen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind studeren leuk.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Saetre schreef:
    Guys reageren elkaar is volgens mij niet het punt van dit topic. Het heet niet voor niets 'UNPOPULAR opinions'.

    haha nee nee mag wel, staat in beginpost zolang er maar geen ruzie komt en het niet op een aanvallende toon is ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okaaay sorry hoor. (no_chears)

    //
    Dat je hele leven gericht moet zijn op 'jezelf verbeteren'.


    Standal schreef:
    Ik vind studeren leuk.


    Wat fijn voor je!! Mijn specifieke vakgebied (dus wat ik leuk vind) vind ik ook echt heerlijk. Ik had laatst zin in mijn huiswerk hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Wat fijn voor je!! Mijn specifieke vakgebied (dus wat ik leuk vind) vind ik ook echt heerlijk. Ik had laatst zin in mijn huiswerk hihi


    Volgens mij is dat echt de grootste unpopular opinion hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Saetre schreef:
    Okaaay sorry hoor. (no_chears)

    //
    Dat je hele leven gericht moet zijn op 'jezelf verbeteren'.


    Ik vind mensen die niet lezen heel vervelend!
    (Grapje, bunny! (cat))


    everything, in time

    Standal schreef:
    Ik vind studeren leuk.



    same


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Catcalling is fucking kut. Bovendien, wat ik ook aan heb, ik word nageroepen, dus het maakt niet uit wat ik ook aan heb. Ik loop over straat. Dat is het. Laat me gewoon zijn.

    Het is niet raar om te verwachten dat ik op straat kan lopen zonder dat mensen het idee hebben dat ze wat voor soort shit dan ook naar mijn hoofd hoeven te slingeren. Los van wat ik aan heb

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 20:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Mensen die zeggen dat ongeschoren benen/oksels/bikinilijnen/armen/noem een lichaamsdeel met haar bij vrouwen vies en onhygiënisch zijn, kunnen de pot op. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik erger me dood aan mensen die zeggen: ik kijk de film wel (ipv van het boek te lezen)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Seksisme en racisme zijn in de Westerse wereld nog heeeeeel erg aanwezig.

    Feminisme is nog heel erg nodig.

    - Ik zie de discussie hierboven nu pas, lol. Ik reageer later wel.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 20:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Gareth schreef:
    Mensen die zeggen dat ongeschoren benen/oksels/bikinilijnen/armen/noem een lichaamsdeel met haar bij vrouwen vies en onhygiënisch zijn, kunnen de pot op. (cat)

    *Applaus*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.