• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    ^ Ik zie ook best veel 'ik vind (naam uit persoonlijke omgeving) niet aardig' - dat is wel een mening, maar het is niet per se een unpopular opinion.

    Haha, oké, ik bedoel het niet half zo aanvallerig als het klinkt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 18:13 ]


    Tijd voor koffie.

    Alfred_J_Kwak schreef:
    ^ Ik zie ook best veel 'ik vind (naam uit persoonlijke omgeving) niet aardig' - dat is wel een mening, maar het is niet per se een unpopular opinion.



    Ja dat bedoel ik. Van mening zijn dat dit stom is en dat stom is terwijl iedereen daar eigenlijk mee eens is, is geen unpopular opinion. ^^


    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 18:13 ]

    ik geniet echt van onweer, hoe harder de knallen en flitsen hoe mooier ik het vind hehe :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind vuurwerk gevaarlijk, geldverkwisting en onnodig.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Ik vind vuurwerk gevaarlijk, geldverkwisting en onnodig.



    Hier ben ik het 100 procent mee eens!

    Edit: Dieren worden er ook ontzettend bang van, niet alleen huisdieren maar ook vogels en andere beestjes.



    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 19:51 ]

    Iversen schreef:
    Ik vind vuurwerk gevaarlijk, geldverkwisting en onnodig.


    Inderdaad! Ze zouden het moeten verbieden.

    Ik vind het CBR best wel kut, doordat het lijkt dat ze extra geld willen verdienen door strikvragen te verwerken in hun examens. Eigenlijk is het belachelijk dat de mensen die nog op de weg moeten, aangepakt worden, terwijl het probleem ligt bij mensen die langere tijd rijden en er gewoon een potje van maken. Daar moeten mensen als ik niet voor boeten tbh.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 20:08 ]


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Ik vind het CBR best wel kut, doordat het lijkt dat ze extra geld willen verdienen door strikvragen te verwerken in hun examens. Eigenlijk is het belachelijk dat de mensen die nog op de weg moeten, aangepakt worden, terwijl het probleem ligt bij mensen die langere tijd rijden en er gewoon een potje van maken. Daar moeten mensen als ik niet voor boeten tbh.


    Nouja, volgens mij hebben ze het theorie examen ook veranderd omdat er voor de oude versie allerlei trucjes waren om het te halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paardenmeisjes zijn echt enorm irritant. Ik kan niet begrijpen hoe je hele leven om paarden kan draaien. Eigenlijk überhaupt paarden als 'huisdier'.

    Honden vind ik trouwens ook niks. Zeker die grote niet.

    Verder houd ik van dieren

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 20:30 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik snap niet waarom iedereen Katherine McNamara zo mooi vindt.
    I mean — ja, ze heeft Goddelijke benen. Maar verder. . . Nee.


    Saetre schreef:
    Ik snap niet waarom iedereen Katherine McNamara zo mooi vindt.
    I mean — ja, ze heeft Goddelijke benen. Maar verder. . . Nee.


    I saw her in RL and I can tell you she's a lot prettier in RL than on screen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    I saw her in RL and I can tell you she's a lot prettier in RL than on screen.


    Ik vind haar probs gewoon niet leuk in Shadowhunters, HAHA.


    Saetre schreef:
    (...)

    Ik vind haar probs gewoon niet leuk in Shadowhunters, HAHA.


    Haar rode haar past niet bij haar huidskleur en het is frustrerend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Haar rode haar past niet bij haar huidskleur en het is frustrerend.


    Jaaa true en ze zet Clary helemaal verkeerd neer als rol.


    Ik vind Jennifer Lawrence erg overrated. Ze is niet zo een goede actrice en haar hele imago komt erg fake over.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury