• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja, maar zonder al die Harry Potter elementen zou het vast niet zo bekend zijn geweest. Dan is het gewoon best een random/vaag verhaal.


    Ja, maar het ging juist over het feit dat het een prequel is van HP, dus zonder HP zou het er ook nooit gekomen zijn, gok ik. Het ging namelijk over Newt Scamander, de schrijver van het boek dat in de films wordt gebruikt. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hmm ja, maar zonder al die Harry Potter elementen zou het vast niet zo bekend zijn geweest. Dan is het gewoon best een random/vaag verhaal.


    Ik hoor er zoveel slechte dingen over, maar of het nu Harry Potter gerelateerd is of niet, ik vond het een goede film :P

    Gareth schreef:
    (...)

    Ja, maar het ging juist over het feit dat het een prequel is van HP, dus zonder HP zou het er ook nooit gekomen zijn, gok ik. Het ging namelijk over Newt Scamander, de schrijver van het boek dat in de films wordt gebruikt. :')

    Jaa snap ik, maar t kwam over net als de Cursed Child: "Oh.,. we hebben geld nodig! Laten we een toneelstuk over HP opvoeren en er een script van maken!" Beetje hetzelfde met deze film: "Hmm, de Harry Potter hype valt een beetje dood. Laten we een random fantasy verhaal verzinnen, de hoofdpersoon Harry Potter gerelateerd maken en er een prequel van maken! Moneyyyy"
    Als het niet HP gerelateerd was, weet ik zeker dat het niet zo positief ontvangen zou zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jaa snap ik, maar t kwam over net als de Cursed Child: "Oh.,. we hebben geld nodig! Laten we een toneelstuk over HP opvoeren en er een script van maken!" Beetje hetzelfde met deze film: "Hmm, de Harry Potter hype valt een beetje dood. Laten we een random fantasy verhaal verzinnen, de hoofdpersoon Harry Potter gerelateerd maken en er een prequel van maken! Moneyyyy"
    Als het niet HP gerelateerd was, weet ik zeker dat het niet zo positief ontvangen zou zijn.


    Ik vind dat echt meevallen. Volgens mij doet Rowling het echt niet om het geld (ze zwemt erin) en ligt de keuze eerder bij haar management of wat het ook is dan bij haarzelf. De Harry Potter-hype is zo groot (geweest) dat zij graag nog wat terug willen geven aan de fans.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Ik vind dat echt meevallen. Volgens mij doet Rowling het echt niet om het geld (ze zwemt erin) en ligt de keuze eerder bij haar management of wat het ook is dan bij haarzelf. De Harry Potter-hype is zo groot (geweest) dat zij graag nog wat terug willen geven aan de fans.


    Maar ik vind ook dat je moet weten waar je moet stoppen. En voor mij was dit na de originele reeks.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jaa snap ik, maar t kwam over net als de Cursed Child: "Oh.,. we hebben geld nodig! Laten we een toneelstuk over HP opvoeren en er een script van maken!" Beetje hetzelfde met deze film: "Hmm, de Harry Potter hype valt een beetje dood. Laten we een random fantasy verhaal verzinnen, de hoofdpersoon Harry Potter gerelateerd maken en er een prequel van maken! Moneyyyy"
    Als het niet HP gerelateerd was, weet ik zeker dat het niet zo positief ontvangen zou zijn.


    Dat doen ze bij heel veel series... Kijk alleen al naar Twilight (10 jaar jubileum dus het hele eerste boek kopiëren en crt+H alle namen omdraaien en hij/zij aanpassen).
    Maar bij nog veel meer. Ik gok ook dat ze het gaan doen met Fifty shades. Daarbij wordt het ook gedaan met series (The vampire diaries).

    Uitmelken is echt zonde.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Frozen is zo ver overgewaardeerd...

    Hannibal_Lecter schreef:
    Frozen is zo ver overgewaardeerd...



    Dit. Ik heb bijna alle moderne Disney films gezien maar Frozen is echt een nee voor mij.

    Het klimaat van Nederland is kut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen die dagelijks van die merkbadslippers dragen alsof het iets fashionable is zijn echt niet helemaal lekker.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 17:33 ]


    The truth is out there.

    LittleOwlet schreef:
    Het klimaat van Nederland is kut.


    Dat zou ik niet durven zeggen. Zelf ben ik Belg, en België wordt vaak de pispot van Europa genoemd wegens de vele regen. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet, het klimaat was hier tot een tweetal jaar ideaal maar toen sloeg de vervuiling zodanig hard toe dat het hier nu onomkeerbaar inderdaad een ietwat onaangenaam klimaat is, maar toch vind ik dat we het hier nog heel goed hebben, hoor ;)

    Mensen die meedoen aan een prijs voor een kijkje in Symbolica, de kaartjes winnen en dan ze op marktplaats gooien. Vind ik zuurpruimen, ik bedoel je geeft je op met een speciale winactie voor deze datum en dan verkoop je die tickets voor 450,00.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nog even voor de duidelijkheid: Dit is geen zeur topic!

    Ditto schreef:
    Nog even voor de duidelijkheid: Dit is geen zeur topic!


    Hopelijk niet tegen mij ;'D
    Gezien dat van mij een mening is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Hopelijk niet tegen mij ;'D
    Gezien dat van mij een mening is.



    Nee niets tegen jou. Maar ik zie sommige mensen klagen over van alles en nog wat en de bedoeling van dit topic is meningen plaatsen waarvan jij denkt/vind/weet dat bijna iedereen er tegen zal zijn (bijvoorbeeld dat het populair is) zoals : ''Ik vind dat homohuwelijken illegaal moeten worden'' of ''Ik heb echt een hekel aan *insert trend*'. Weet ik veel, gewoon zulke dingen.