• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Reigns schreef:
    Kids onder de 16 + alcohol en/of roken = not cool.


    Agreed, al komt dat misschien ook wel omdat ik zelf niet zo' alcoholdrinker ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kendol schreef:
    Ik vind spontane ruzies op straat ZO entertainend.

    same
    idk i just love it
    of van dit bitch fight vids
    yassss bitch


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind de Bitch Fight sectie van Dumpert best leuk om te kijken.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik kan er gewoon niet tegen als niet-Nederlandse acteurs/actrices een Nederlandse man/vrouw moeten spelen in een buitenlandse serie of film. Please, neem gewoon een Nederlander aan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Ik kan er gewoon niet tegen als niet-Nederlandse acteurs/actrices een Nederlandse man/vrouw moeten spelen in een buitenlandse serie of film. Please, neem gewoon een Nederlander aan.


    Oké waar is dit gebeurd. I wanna see it.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind Twitter oprecht nog een leuk sociale media kanaal (ook al zitten er niet veel mensen meer op twitter)


    Alleen maar tranen van geluk

    Sacramental schreef:
    (...)


    Hier wil ik een discussie over aangaan! Wat is de reden dat je niet van appeltaart houdt? APPELTAART!!
    MMMMMMMMMMMMM.




    Nu komt het hoor!

    Ik vind appels lekker, ik vind taart lekker. Maar hoe kan het lekker zijn als je een stukje taart eet en dan opeens een glibberig stukje appel voelt?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Als mensen door het roken gaan hoesten, heh ik vaak zin om te zeggen: 'Rook anders nog eentje extra.'


    16 - 09 - '17

    Sleeve tattoo's vind ik bij jongens een ++++ punt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind het jammer dat er vaak (op jongere leeftijd) alcohol wordt gedronken omdat het alcohol is, en niet omdat ze het lekker vinden.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Etende mensen vind ik vies. En de geluiden... ugh.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Etende mensen vind ik vies. En de geluiden... ugh.

    Dan vind je jezelf dus ook vies?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Dan vind je jezelf dus ook vies?

    Nee nee nee Jure I feel you
    Andere mensen kunnen gewoon niet stil eten. Die smakken en kauwen zo smerig. Doe ik zelf natuurlijk nooit :Y)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 22:04 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    'andere mensen' :'D Ik kan prima stil eten hoor


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    'andere mensen' :'D Ik kan prima stil eten hoor


    aangesproken of wat (cat)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 22:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys