• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Ik word echt boos wanneer mensen zeggen dat vrouwenvoetbal beter is dan mannenvoetbal; het een is niet beter dan de ander. Het is gelijk; klaar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zo'n knagend gevoel dat vrouwen voetbal als beter word beschouwd puur omdat het vrouwen zijn en geen mannen. (cat)

    Ik vind mannenvoetbal nou eenmaal leuker dan vrouwenvoetbal. Dat maakt me geen seksist en fake-feminist (cat)
    Het vrouwenspel gaat gewoon slomer en is minder fysiek, en dat vind ik nou eenmaal minder leuk.

    Dit betekend niet dat het slechter is, het is gewoon een ander manier van spelen. Eentje die ik toevallig minder leuk vind


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MrGrey schreef:
    Ik heb zo'n knagend gevoel dat vrouwen voetbal als beter word beschouwd puur omdat het vrouwen zijn en geen mannen. (cat)


    Ik vind het juist andersom. Het wordt als slechter beschouwd omdat het vrouwen zijn. Het is anders voetbal, niet per se slechter/beter. Ik heb gisteren de wedstrijd bekeken en vond het heel erg leuk, juist omdat ze niet meteen stopten met voetballen toen het 1-0 stond. Begrijp me niet verkeerd: de WK mannen van jaren terug vond ik geweldig om te zien, ik heb toen ook genoten! Maar nu...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind mannenvoetbal leuker omdat ik niet graag kijk naar vrouwen die beter als mij sporten. (nerd)


    Heaven is a place that we all have

    Jongens, als je pas echt seksisme in sport wil zien, dan moet je naar American football voor vrouwen kijken. Ze hebben helmen, schouderbescherming en bikini's (':

    On topic:
    Ik hou meer van de winter dan van de zomer


    Mhm?

    Ik kan eigenlijk amper nog interesse opbrengen voor RPG's in een middelbare schoolsetting. Ik heb teveel tieners geschreven, voorlopig is het even goed zo :')


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Kendol schreef:
    Ik vind mannenvoetbal leuker omdat ik niet graag kijk naar vrouwen die beter als mij sporten. (nerd)


    dan ik (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het over het algemeen geen leuke sport om te zien, maar dat ben ik. Iedereen is anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gareth schreef:
    (...)

    dan ik (cat)


    Ik vind mannenvoetbal leuker omdat ik niet graag kijk naar vrouwen die beter als mij sporten. (cat) dan ik


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind darten wél leuk om te kijken op tv.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Unpopular opinion; ik vind dat dit topic op een lucht-je-hart 2.0 begint te lijken, want het wordt hier steeds gezelliger. (cat)


    26 - 02 - '16

    Bbang schreef:
    Ik vind het over het algemeen geen leuke sport om te zien, maar dat ben ik. Iedereen is anders.

    ja same dus, ik vind niks qua sport leuk om te kijken
    vechtsport/verdedigings sport is nog oke maar pfff hou ik ook niet lang vol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kendol schreef:
    (...)

    Ik vind mannenvoetbal leuker omdat ik niet graag kijk naar vrouwen die beter als mij sporten. (cat) dan ik


    dit doet zeer aan mijn ogen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dedpewl schreef:
    (...)
    ja same dus, ik vind niks qua sport leuk om te kijken
    vechtsport/verdedigings sport is nog oke maar pfff hou ik ook niet lang vol

    Over het algemeen kijk ik ook geen sport op tv, alleen als er niks is en wat meer geïnteresseerd als mijn zusje iets van turnen kijkt (omdat zij er al jaren op zit) en inderdaad vechtsporten vind ik ook wel interessant om te zien. Net zoals basketbal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.