• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    ads schreef:
    Oke, ik snap dus gewoon écht niet waarom mensen altijd drama maken over het feit dat moslimkinderen op het Offerfeest thuis mogen blijven, LIKE het is niet dat ik die mensen afkeur, maar ik snap het gewoon voor geen bal. Like dit stond op een pagina?

    (...)

    WAT

    Sinds wanneer kijken kinderen uit naar hun eerste schooldag? O:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    BirbRon schreef:
    (...)
    lol wat
    voor zover ik weet willen kinderen dat zelf eh
    also en carnaval dan
    oKE


    Echt ik ben niet zo'n bittere moslim MAAR RNFBEUJD

    ik snap er echt n i e t s van


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    Oke, ik snap dus gewoon écht niet waarom mensen altijd drama maken over het feit dat moslimkinderen op het Offerfeest thuis mogen blijven, LIKE het is niet dat ik die mensen afkeur, maar ik snap het gewoon voor geen bal. Like dit stond op een pagina?

    (...)

    WAT

    Ik heb er zelf geen probleem mee, maar ik snap wel dat sommige mensen het scheef vinden dat moslimkinderen wel vrij krijgen en hun kinderen niet. Maar dat voorbeeld dat jij geeft is wel vrij... dom. Is bijna net hetzelfde als zeggen dat wij christenen het schoolplezier van de kinderen afnemen met Kerstmis en Pasen ofzo :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tarly schreef:
    (...)
    Ik heb er zelf geen probleem mee, maar ik snap wel dat sommige mensen het scheef vinden dat moslimkinderen wel vrij krijgen en hun kinderen niet. Maar dat voorbeeld dat jij geeft is wel vrij... dom. Is bijna net hetzelfde als zeggen dat wij christenen het schoolplezier van de kinderen afnemen met Kerstmis en Pasen ofzo :W

    ja maar waarom zou je vrij krijgen als je het offerfeest niet viert


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    ja maar waarom zou je vrij krijgen als je het offerfeest niet viert

    Waarom krijgen andere religies vrij als ze Kerst/Pasen niet vieren?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tarly schreef:
    (...)
    Ik heb er zelf geen probleem mee, maar ik snap wel dat sommige mensen het scheef vinden dat moslimkinderen wel vrij krijgen en hun kinderen niet. Maar dat voorbeeld dat jij geeft is wel vrij... dom. Is bijna net hetzelfde als zeggen dat wij christenen het schoolplezier van de kinderen afnemen met Kerstmis en Pasen ofzo :W


    Daar kan ik me ook wel ergens in vinden, maar tegenwoordig ga ik gewoon naar school want lmao. Ja, heel de VTM-commentsection is een beetje dom.


    Heaven is a place that we all have

    Benoit schreef:
    Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
    Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.

    Meh, ik ben het oneens. Veel mensen kunnen niet kiezen, denk aan 16 en 17 jarige studenten. Ik heb mensen flauw zien vallen van te lang stilstaan in de trein. Mijn verbinding was misschien een beetje extreem in die tijd... Ik geloof dat hij toen 1x per 2 uur reed en het duurde best lang voor het eerstvolgende station kwam (halfuur of langer). Hij was ook een keer, toen hij 1x per uur reed, 2 keer uitgevallen waardoor mensen dreigden hun vliegtuig te missen èn niemand kon bewegen omdat hij overvol was. Vliegtickets moesten bovenlangs doorgegeven worden zodat de conducteur kon zorgen dat men alsnog kon in zijn vliegtuig kon instappen. Het was mede zo druk omdat de herfstvakantie eindigde.
    Daarbij is 2 of 2,5 uur vertraging echt veel. Als je dan niet weet of je nog met de laatste verbinding thuis kunt komen na 6 uur reizen, dan wordt je wel changerijnig/moe/boos.
    Not hating on you, klagen is vaak vervelend om aan te horen, geef ik toe.
    In de file staan vind ik zalig vergeleken met die treinen, ik ben echt dankbaar dat ik kan zitten en zonder overstap van A naar B kan. Het scheelt gewoon nog steeds uren!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Hopps schreef:
    (...)

    Ik heb er ook last van, maar toch. Het overgrote deel van alle treinen rijdt op tijd. :')

    Ik snapte nooit waar zij die hoge cijfers over stiptheid vandaan haalden. Maar een van mijn belangrijkste treinen was dus blijkbaar een uitzondering en was bijna de helft van de keren te laat. Dat cijfer wordt nu eerlijk vermeld op de app. Bad luck, I guess.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Tarly schreef:
    (...)
    Waarom krijgen andere religies vrij als ze Kerst/Pasen niet vieren?

    heeft oa met vroeger te maken en dat we nog steeds in een westerse cultuur leven. in het midden oosten zou het offerfeest waarschijnlijk wel vrijedagen zijn en westerse feestdagen niet.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja ik ben één van die mensen die heel makkelijk kan flauwvallen als het druk is in de trein en ik niet kan zitten... helaas.
    Ik moet denk ik met mijn nieuwe rooster ook veel te vroeg naar school gaan reizen om die drukte te vermijden.
    _

    Ik vind geschiedenis één van de belangrijkste vakken op school. Mits het goed gegeven wordt.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 0:07 ]

    Fennec schreef:
    (...)
    Meh, ik ben het oneens. Ik heb mensen flauw zien vallen van te lang stilstaan.
    Daarbij is 2 of 2,5 uur vertraging echt veel. Als je dan niet weet of je nog met de laatste verbinding thuis kunt komen na, dan wordt je wel changerijnig/moe/boos.
    Not hating on you, klagen is vaak vervelend om aan te horen, geef ik toe.
    In de file staan vind ik zalig vergeleken met het vervoer, ik ben echt dankbaar dat ik kan zitten en zonder overstap van A naar B kan. Het scheelt gewoon nog steeds uren!

    Amen.
    + Bij mij was het echt vaak voorkomend dat ik er eerder op kon rekenen dat de bussen niet kwamen opdagen in plaats van dat ze wel kwamen. Daarnaast ben ik ook totaal niet iemand voor de drukte (benauwdheid, etc etc), dus dan zou ik het beter vinden als ik met de auto ging. Zelfs al was het een enorme file, want dan heb ik tenminste niet zo'n opgekropt gevoel in het vervoer zelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.