• Het autisme topic




    Okay, dit topic is gebaseerd op het topic van LittleOwlet. Alleen is dat topic nogal dood en dus besloot ik een nieuw topic aan te maken vanwege mijn topic over MCDD.
    Praat hier gerust over alles wat met autisme te maken heeft! Je medicijnen, je problemen, whatever.

    Waarom staan er meer dingen achter de namen dan ASS?
    ASS gaat vaak in combinatie met andere beperkingen zoals ADD, ADHD, ODD, CD en noem maar op. Het kan dat je alleen ASS of een van de andere dingen hebt, maar dat betekend niet dat anderen dit niet kunnen hebben.



    Autisten
    Wolfmens // Cheyenne (MCDD en ADD)
    Iversen / /Nikki (ASS)
    Iratus // Mirthe (ASS)
    Stenenlikker // Belle (ASS, Asperger)
    Moggy // Erieka (ASS)
    Bbang // Lucca (ASS)
    Kvelertak // Michelle (ASS, PDD-NOS en ADD)
    Patholoog // Manon (ASS)
    Kroliki // Sterre (Asperger)
    FancyFairy20 // Rody (MCDD)
    Kuroshitsuji_me // (PDD-NOS en ADD)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 19:38 ]

    Zelf heb ik al een aantal jaren de diagnose PDD-NOS. Echt al sinds mijn kindertijd.
    Die PDD-NOS heb ik vermoedelijk overgehouden aan mijn epilepsie die ik als baby zijnde had.
    (en waar ik nu godzijdank vanaf ben)
    Ik heb tot groep 6 op een reguliere basisschool gezeten maar ik had heel veel moeite om de klas bij te benen. Ik liep achter met veel dingen ben ook blijven zitten
    Daarna ben ik naar speciaal onderwijs gegaan en dat heeft me erg goed gedaan. Ik heb mijn diploma gehaald en heb er ook vrienden aan over gehouden, helaas is dat contact nu enorm verwaterd.
    Daarna heb ik op het Albeda een opleiding gevolgd met intensieve begeleiding van een Ambulant Begeleider van het speciale onderwijs. Daarna ging ik naar het Zadkine waar ik mijn beste vriendin heb leren kennen. Gelukkig weet ze prima hoe ze met me om moet gaan. Ik kan namelijk in sommige situaties weleens persoon zijn met een handleiding. Maar ik ben wel blij dat mijn omgeving mijn "beperkingen" accepteert en hier heel goed mee omgaan. Zo voel ik me niet "anders" dan de rest en dat is wel fijn.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik zit nu zelf nog mijn laatste jaar op het middelbaar in een normale school. Ik krijg hier heel goede begeleiding en hulp van alle kanten, alleen begrip ontbreekt nog veel. Ik heb wel even getwijfeld of ik naar het Buso zou gaan (door mijn opname in het UKJA), maar heb het toch niet gedaan, omdat dat een te grote verandering zou zijn geweest.


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Hallo, ik ben een narcistische klootviiool, aka vrouw en het interesseert me geen ruk of ik geband wordt. Ik ben een badass rebel queen joeeeehoeede arrogantie ja like yeahhhhh f@ck you all!!!!


    Aan niets denken is ook denken.

    So many fucking facepalms. 🤦🏻‍♀🤦🏻‍♀🤦🏻‍♀

    Edit; En dat moet een 'genie' zijn rofffffffl. 😂😂😂

    [ bericht aangepast op 1 okt 2017 - 23:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee sorry gewoon een gewtoorde meid :(
    Vrij somber vaak ook........... ik krijg te kleine kamers voel me opgesloten in een kast....
    Sorry..... ik voel me schuldig voor alles.... op Q en gewoon alles wat mijn donkere kant heeft gedaan. Ik ben heel somber grijze muis weer


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat zal vast. Ik ga je niet vergeven. Je hebt dingen gezegd die niet door de beugel kunnen. Ik weet dat je ook je eigen dingen hebt, maar voor mij is dit gewoon om aandacht vragen en het opzettelijk anderen pijn doen. Het is onvergeeflijk in mijn ogen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vergeef altijd, wat iemand ook doet. Ik vond het zelf nog de waarheid dus neem mijn woorden niet terug. Ik vind dar ik gelijk heb, zelfs nu ik mezelf ben sta ik nog achter die vrij omstreden mening. Ik lijk meer op mijn vader dan dat ik zou willen... je wilt niet weten wat die man voor elkaar keijgt


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat ben jij -- en ik ben jou niet. Het heeft ook geen zin je woorden terug te nemen, want ze zijn nu toch al 'gezegd'. Ik blijf bij mijn mening.
          Dat van jou is trouwens een mening, géén waarheid. Een waarheid en mening zijn twee verschillende dingen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 0:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Prima, daar hou ik van. Ik kan dat zeler aan jou waarderen: een duidelijke lijn of mening is zoveel waard.

    Ik was mezelf niet. Manisch zijn is k meer k dan psychotisch want het gaat sneller en onbewuster. Alsof je net je vader, zus of broer bent maar dan feller en feministischer. En eerlijker


    Aan niets denken is ook denken.

    Dan ben je een van de weinige.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maakt niet uit, ik steun je. Ik steun diegenen die arm zijn en een duidelijke goede mmening hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Maakt niet uit, ik steun je. Ik steun diegenen die arm zijn en een duidelijke goede mmening hebben.

    Árm zijn? ;/

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 0:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Definitie van arm: weinig geld of bezittingen hebben of weinig steun hebben of eenzaam zijn

    Zoiets bedoel ik met 'arm' : er 'alleen' voor staan, snap je?


    Aan niets denken is ook denken.

    Yes. Ik weet wat het betekend. Ik vond het alleen raar gezien de zinsopbouw en het niet weten hoe jij het bedoelt (vanwege de verschillende betekenissen). En weet jij iets van mijn geld/financiën dan? 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, maar het was een keuze: ik gebruik altijd heel veel komma's, dus had het meer over ehm je zeldzame eerlijke mening. Dat waardeer ik! Ook als het niet mijn mening is, juist des te meer!


    Aan niets denken is ook denken.