• Het autisme topic




    Okay, dit topic is gebaseerd op het topic van LittleOwlet. Alleen is dat topic nogal dood en dus besloot ik een nieuw topic aan te maken vanwege mijn topic over MCDD.
    Praat hier gerust over alles wat met autisme te maken heeft! Je medicijnen, je problemen, whatever.

    Waarom staan er meer dingen achter de namen dan ASS?
    ASS gaat vaak in combinatie met andere beperkingen zoals ADD, ADHD, ODD, CD en noem maar op. Het kan dat je alleen ASS of een van de andere dingen hebt, maar dat betekend niet dat anderen dit niet kunnen hebben.



    Autisten
    Wolfmens // Cheyenne (MCDD en ADD)
    Iversen / /Nikki (ASS)
    Iratus // Mirthe (ASS)
    Stenenlikker // Belle (ASS, Asperger)
    Moggy // Erieka (ASS)
    Bbang // Lucca (ASS)
    Kvelertak // Michelle (ASS, PDD-NOS en ADD)
    Patholoog // Manon (ASS)
    Kroliki // Sterre (Asperger)
    FancyFairy20 // Rody (MCDD)
    Kuroshitsuji_me // (PDD-NOS en ADD)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 19:38 ]

    Innsaei schreef:
    Wow goede uitleg @ above!
    I like it 🙅‍♂️🙌😃🤔😜😍🙏🏻


    Jij komt mij nu echt mijn neus uit. Stop met dit uitdagende gedrag en ga een leven zoeken. Echt, rot een eind op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou iemand ook zoiets kunnen doen met ADD? Vind ik namelijk nogal onderbelicht en ben zelf ffe niet fit genoeg om dat te doen


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Zou iemand ook zoiets kunnen doen met ADD? Vind ik namelijk nogal onderbelicht en ben zelf ffe niet fit genoeg om dat te doen

    Dit is het autisme topic en niet het ADD topic. Bovendien, aan je activiteit hier te zien ben je ZEKER fit genoeg.


    oi, suzy

    Like da fuck, ASS autisme spectrum stoornis
    ADD valt gewoon onder die hele toko?
    Net als andere stoornissen die aan autisme verwant zijn. Wat vreemd dat je dat niet weet???


    Aan niets denken is ook denken.

    Bovendien staan er users in de lijst met ADD dus wat doen die daar dan...:.??? Confused als freaking Mad Madonna nou


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Like da fuck, ASS autisme spectrum stoornis
    ADD valt gewoon onder die hele toko?
    Net als andere stoornissen die aan autisme verwant zijn. Wat vreemd dat je dat niet weet???

    De Hersenstichting vindt van niet. (;

    Waarom voer ik deze discussie eigenlijk nog? Je staat toch niet open voor andermans ideeën.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 10:49 ]


    oi, suzy

    Innsaei schreef:
    Like da fuck, ASS autisme spectrum stoornis
    ADD valt gewoon onder die hele toko?
    Net als andere stoornissen die aan autisme verwant zijn. Wat vreemd dat je dat niet weet???


    ADD is geen autisme, lol. Echt niet.

    Wat ongelukkig verwoord, maar ik bedoel het op zich niet meteen slecht. Het is gewoon een beetje ironisch (; maar zoals hierboven en onder al gezegd wordt, ADD is een concentratiestoornis (met nog wat andere aspecten) en het kan wel wat op enkele aspecten van autisme lijken, gok ik, maar het heeft bijvoorbeeld niet meteen bij iedereen invloed op sociale contacten, wat bij autisme weer wel is.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 15:04 ]


    Mhm?

    Innsaei schreef:
    Like da fuck, ASS autisme spectrum stoornis
    ADD valt gewoon onder die hele toko?
    Net als andere stoornissen die aan autisme verwant zijn. Wat vreemd dat je dat niet weet???

    ADD is geen autisme, het is op autisme lijkend gedrag. Het moet er dus niet mee verward worden, want in tegenstelling tot mensen met autisme hebben ADD'ers vaak prima dat ze verbanden kunnen leggen.
          Maar nee, ik vind het ook best wel raar dat het in de lijst staat, als het er niet eens bijhoort.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 10:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mod-mededeling: Dit is nu al de tweede verwittiging, nu stopt iedereen met op elkaar te reageren om ruzie te maken. Als een reactie je niet aanstaat, dan gebruik je de meldknop. Dit topic is niet bedoeld om ruzie te maken of haat uit te lokken.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 10:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Eh, het eerste ging over de haat/offtopic zijn, wat ook logisch is, maar hier word gewoon iets gevraagd hoor??


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MacTavish out. Jeeeeez.


    oi, suzy

    Nee, ASS en ADD is een ander spectrum, maar omdat dit vaak in combinatie valt wordt het meegerekend. Als je alleen ADD hebt, dan kun je beter een topic maken over AD(h)D en daar verder gaan c:
    Maar toch vind ik dat het hier ook wel besproken mag worden hoor, want het is anders zo dat alleen mensen met ASS hierin horen, maar eigenlijk mag iedereen (die geen haat zaait) hier komen en praten over hun problemen, maar de hoofdzaak is ASS ^^

    Duidelijk zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hyunju schreef:
    Eh, het eerste ging over de haat/offtopic zijn, wat ook logisch is, maar hier word gewoon iets gevraagd hoor??

    Dat er iets gevraagd wordt, is ook oké. Maar er zijn andere reacties geplaatst die niet oké zijn. Daar doelt Jarne nu op. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat er iets gevraagd wordt, is ook oké. Maar er zijn andere reacties geplaatst die niet oké zijn. Daar doelt Jarne nu op. ;-)


    Ik denk dat er sprake is van een misverstand, maar dat komt denk ik door de timing van Jarne's bericht. Niets tegen wie dan ook, maar daardoor ontstaat de verwarring denk ik. De opmerkingen zijn namelijk ruim voor dat bericht gemaakt en het bericht kwam toen het ergste al geweest was.


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Ik denk dat er sprake is van een misverstand, maar dat komt denk ik door de timing van Jarne's bericht. Niets tegen wie dan ook, maar daardoor ontstaat de verwarring denk ik. De opmerkingen zijn namelijk ruim voor dat bericht gemaakt en het bericht kwam toen het ergste al geweest was.

    Dat is mijn bedoeling ook. Dat het altijd een beetje laat gebeurd, als het kwaad al geschiedt is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.