• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I've got pms ugh


    No growth of the heart is ever a waste

    ongesteld, en dat betekend dat ik tegen iedereen hier mag zeiken!!! :'D


    Nobody Say It was easy

    Maandag begint mijn stopweek en ik heb. geen. zin. (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Salaryman schreef:
    I've got pms ugh

    same bruh

    mn pms is zo erg dat ik zeg maar ongeveer 2000 kcal overeet en de hele avond in mijn bed huil ipv rondhangen met vrienden voor een volle week

    ik haat dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    And guess who's knocking, again? PMS just walked in... out? Whatevs. It sucks! 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hello I'm joining in


    oi, suzy

    En de kwelling is weer begonnen. Giateravond begon het weer. Nu lekker veel buikpijn, jeej. Gelukkig nog maar drie dagen na vandaag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Normaal ben ik echt heel erg gevoelig en ben ik voorzichtig met mensen en over het algemeen best lief en zorgzaam. Maar zodra ik in mijn maandelijkse bloederige feestje zit, boeit niks me en kom ik heel ongeïnteresseerd over. Die switch is altijd zo raar! Sorry lief vriendje dat niks me dan boeit, hou toch wel van je


    What worries you, masters you.

    Ik ben al twee weken te laat :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat is balen! Weet alleen niet of het nu gepast is om te zeggen, ik hoop dat het snel komt, maar ik zeg het toch.


    Physics is awesome

    Owhahhaha ik moeet echt lachen om t 2e plaatje in beginpost maandag begint mn stopweek maar ik heb luxe.

    Ik ben vaak 2 dagen "wat hrftig' ongesteld en 1 dag amper en daarna is het bijna weg en daarbij heb ik nooit last ervan gelukkig behalve 10000 keer naar de wc te moeten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oké ik kom het topic weer in om heel hard te klagen want ik heb altijd stomme pms klachten en vandaag heb ik de grandioze combinatie van:

    - koud (het is 20 graden in mijn kamer en ik heb twee truien aan en een dekentje en thee en ik heb het nog steeds koud)
    - slaperig (ik ben op tijd naar bed gegaan en heb ook een dutje gedaan na het zwemmen??)
    - EINDELOOS TREK
    - mild sip

    leuk leuk genieten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maandelijks feestje begon zondag en nu alweer zo goed als over. Hopelijk komt er straks niet nog een verrassings vloedgolf. Buik was wel van slag en dat was iets minder.

    @Wiarda

    Dat koud hebben, heb ik vaak ook. Maar dat komt meestal doordat ik dan ook te weinig/te kort heb geslapen.


    Physics is awesome

    Ik ben al 4 weken ongesteld door mn spiraal yay :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben bijna drie weken te laat. :'D Not pregnant, dat kan namelijk niet (tenzij het verhaal uit de Bijbel (en ik geloof niet in de Bijbel/God) klopt en ik bezocht ben door een aartsengel, maar die heb ik niet gezien


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.