• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    Oeh... Welk personage haat je het meeste uit Harry Potter of Fantastic Beasts, en waarom?

    Galactica schreef:
    Oeh... Welk personage haat je het meeste uit Harry Potter of Fantastic Beasts, en waarom?

    Umbridge HAHAHA idk ze is gewoon zo'n door- en door rotslecht, verrot mens en ze heeft niet eens een motief ofzo. Nee echt, ik vind haar zoveel vreselijker dan Voldemort of wie dan ook.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Umbridge HAHAHA idk ze is gewoon zo'n door- en door rotslecht, verrot mens en ze heeft niet eens een motief ofzo. Nee echt, ik vind haar zoveel vreselijker dan Voldemort of wie dan ook.


    Maar ze is toch je grote voorbeeld? _O_

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 9:34 ]

    Kowalski schreef:
    Ahaha al de pageviews die ik plots heb door dat berichtje in de spotlight (':

    Truth

    Hehehe :Y)

    Galactica schreef:
    (...)

    Maar ze is toch je grootte voorbeeld? _O_

    Ja hoor, absoluut :W

    OperaGhost schreef:
    (...)

    Hehehe :Y)

    I guess dat ik je dus moet bedanken voor die opdracht, haha. Alhoewel iedereen waarschijnlijk een beetje heel erg is van 'What the fuck' (':

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 9:12 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Iemand ToD?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Dare!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Kowalski schreef:
    (...)
    I guess dat ik je dus moet bedanken voor die opdracht, haha. Alhoewel iedereen waarschijnlijk een beetje heel erg is van 'What the fuck' (':

    Haha nouja dat was ook wel de bedoeling met die dare

    Asgard schreef:
    Dare!


    Vraag aan een random iemand die je totaal niet kent of hij/zij morgen je naakte molrat wil terug brengen. Als hij/zij geantwoord heeft (en waarschijnlijk nee zei) word je heel boos en dreig je om hem/haar aan te geven.. Daarna mag je zeggen dat het voor Truth or Dare is!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Iemand online?

    Ik

    In afwachting van de anderen, ToD?

    Ik ook


    The sun will rise and we will try again.

    Eender wie mag: ToD?

    Galactica schreef:
    Eender wie mag: ToD?


    Ik wil wel als het kan. Dare dan hahaha.


    The sun will rise and we will try again.