• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    Gimme een leuke dare plz, I'm bored

    OperaGhost schreef:
    Gimme een leuke dare plz, I'm bored

    Ik ben vreselijk in dares 😂 Maar eh, maak een lijstje aan met zeven redenen waarom jij awesome bent en maak vervolgens een promotopic voor dat lijstje aan waarin je tevens klaagt dat niemand het leest en dat dat niet eerlijk is, aangezien jouw lijstjes de beste van heel Q zijn en dat jij superdupergeweldig bent en dus lezers verdient


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hahahah omy dit topic is echt geweldig :'D Eigenlijk zou ik nog eens een vervolg moeten schrijven op één van mijn dare's, haha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Motunui schreef:
    (...)
    Ik ben vreselijk in dares 😂 Maar eh, maak een lijstje aan met zeven redenen waarom jij awesome bent en maak vervolgens een promotopic voor dat lijstje aan waarin je tevens klaagt dat niemand het leest en dat dat niet eerlijk is, aangezien jouw lijstjes de beste van heel Q zijn en dat jij superdupergeweldig bent en dus lezers verdient

    ........... Wat doe je me aan. :')

    DONE

    KILL ME PLZ hahaha

    Oke truth or dare

    (ik ga weer eens een keertje het proberen haha)
    Dare :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Daag iemand (die ook een harry potter gerelateerde username heeft) uit tot een duel. Doe dit door een topic aan te maken met de titel "*insert username hier*, ik daag je uit voor een duel!"
    En blijf vooral in-character in dat topic, meneer Lockhart. :Y)

    OperaGhost schreef:
    Daag iemand (die ook een harry potter gerelateerde username heeft) uit tot een duel. Doe dit door een topic aan te maken met de titel "*insert username hier*, ik daag je uit voor een duel!"
    En blijf vooral in-character in dat topic, meneer Lockhart. :Y)


    HAHAAHAHAHA :W Okay okay, i can do thiss


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    OperaGhost schreef:
    Daag iemand (die ook een harry potter gerelateerde username heeft) uit tot een duel. Doe dit door een topic aan te maken met de titel "*insert username hier*, ik daag je uit voor een duel!"
    En blijf vooral in-character in dat topic, meneer Lockhart. :Y)


    Hahaha prachtig!!! xD

    OperaGhost schreef:
    Daag iemand (die ook een harry potter gerelateerde username heeft) uit tot een duel. Doe dit door een topic aan te maken met de titel "*insert username hier*, ik daag je uit voor een duel!"
    En blijf vooral in-character in dat topic, meneer Lockhart. :Y)


    Die is oprecht mooi.:')
    Ik join trouwens met TorD!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    DONEEE


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    DONEEE

    GE-WEL-DIG :'D

    Oh, misschien had ik beter de creds naar jouw kunnen sturen voor de spot. OH WELL. doesn't matter. Ik vind dit veel te leuk ofzo. :')

    Iemand ToD?

    Doe mij maar een dare.^^


    Queer zijn is gewoon alles