• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    Dare


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Okay, @Mare, comment op vijf willekeurige stories een complimentje over die story zelf, dit kan gaan van de lay-out, de svhrijfstijl tot het originele idee ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zou graag willen meedoen!
    Marthe/Londres


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Motunui schreef:
    Okay, @Mare, comment op vijf willekeurige stories een complimentje over die story zelf, dit kan gaan van de lay-out, de svhrijfstijl tot het originele idee ^^

    Gedaan (:

    Truth or Dare?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dare?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Londres schreef:
    Dare?


    Maak een lijst waarom je voor de naam Londres hebt gekozen, maar dan zonder het woord Londen of London te gebruiken.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    (...)

    Maak een lijst waarom je voor de naam Londres hebt gekozen, maar dan zonder het woord Londen of London te gebruiken.


    :| Dat is moeilijk... Oké, I will try.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Omdat het nog wel even gaat duren:
    Iemand Truth or Dare?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Truth

    OperaGhost schreef:
    Truth


    Ben je ooit stiekem het huis uit geslopen? En naar waar zou dit dan zijn geweest, of waar zou je het voor over hebben?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Can I join? :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Hermownninny schreef:
    Can I join? :Y)

    Nee (cat) Kidding, tuurlijk. Eh, Jens?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ofcourse you can join! Ik zal je bij in de beginpost plaatsen!

    Motunui schreef:
    (...)
    Nee (cat) Kidding, tuurlijk. Eh, Jens?

    Pff, onbeleefd zeg. Nou dan ga ik wel weer. (H)


    i wanna die with you once or twice.

    Hermownninny schreef:
    (...)
    Pff, onbeleefd zeg. Nou dan ga ik wel weer. (H)

    Ok doei 👋 <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis