• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    Au revoir (doeg)

    ♫Why you gotta be so rude?
    Don't you know I'm human too?♫


    i wanna die with you once or twice.

    Hermownninny schreef:
    ♫Why you gotta be so rude?
    Don't you know I'm human too?♫

    Are you human? 😱 I thought u were a potato


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    (...)
    Are you human? 😱 I thought u were a potato

    Je noemt je missende ledemaat, de leegte binnenin je en het andere deel van je ziel, een aardappel slimmerd. (cat)

    Maar ja, ik ben aardappel, maar dat hoeft niet iedereen te weten hé

    hoezo off-topic

    OT: nu we het er toch over hebben, je mag wel naast mijn username 'aardappel' zette tho, dat gebruik ik graag als schuilnaam

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:14 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Londres schreef:
    (...)

    Ben je ooit stiekem het huis uit geslopen? En naar waar zou dit dan zijn geweest, of waar zou je het voor over hebben?

    Euh, nee eigenlijk niet haha. :'D
    Als ik weg wil dan ga ik gewoon. Maar als ik echt op mijn 16e of zo zou gaan wegsluipen uit huis... hm. Dan zou ik dat alleen doen als ik bijvoorbeeld heel graag naar een bepaald evenement zou willen gaan. Maar zo'n iemand ben ik niet, eigenlijk, dus ik zou het echt gewoon tegen m'n ouders zeggen haha.

    Truth or dare

    Truth


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    Truth

    Zou je stiekem liever een andere richting willen opslaan in je leven dan waar je nu naartoe lijkt te gaan?
    Ik hoop dat deze zin een beetje fatsoenlijk is - ik ben moe haha.

    Oke, whatever. Kan ik ook op de lijst komen? het ziet er wel rgappig uit.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Zou je stiekem liever een andere richting willen opslaan in je leven dan waar je nu naartoe lijkt te gaan?
    Ik hoop dat deze zin een beetje fatsoenlijk is - ik ben moe haha.

    Eerlijk gezegd, geen idee. Voorlopig zit ik, naa rmijn idee, nog niet echt in een bepalende levensfase, zeg maar. Met de richting die ik ga doen dit schooljaar kan ik nog alle richtingen uit, en verder heb ik niet echt iets speciaals - als je snapt wat ik bedoel haha. En aangezien ik zelf nog niet 100% zeker ben welke richting ik uit wil, zeg ik dus dat ik het oprecht niet weet.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd, geen idee. Voorlopig zit ik, naa rmijn idee, nog niet echt in een bepalende levensfase, zeg maar. Met de richting die ik ga doen dit schooljaar kan ik nog alle richtingen uit, en verder heb ik niet echt iets speciaals - als je snapt wat ik bedoel haha. En aangezien ik zelf nog niet 100% zeker ben welke richting ik uit wil, zeg ik dus dat ik het oprecht niet weet.

    Ah ja. Dat is opzich wel herkenbaar. ^^

    Neeextt

    DARE.

    ((((Mag ik btw het volgende topic openen? (krul) )))))))


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    DARE.

    ((((Mag ik btw het volgende topic openen? (krul) )))))))

    Ads. Jij moet een topic aanmaken met de titel "Wat je ook doet; open dit topic niet!
    In de begin post zet je "you lost"
    En op iedere comment in dat topic antwoord je; "the game"

    ON IT


    Heaven is a place that we all have

    iemandddd tod


    Heaven is a place that we all have