• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Verdomme wat was dit weekend mooi. <3


    Ik kan er zo slecht tegen als iemand iets wat al maanden gepland is een week van te voren afzegt. Tenzij jij of iemand die dichtbij je staat ernstig ziek of overleden is, heb je geen andere reden dan dat je het gewoon niet fucking belangrijk genoeg vindt. En ik haat het dat ik altijd de minder belangrijke optie ben. Hoe hard ik ook mijn best doe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waar komt deze nare, drukkende hoofdpijn opeens vandaan. De warmte?

    Sleep :9~


    -

    ik zal mijn ontbijt maar eens gaan klaarmaken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik verveel me
    En het is de één na laatste vakantie dag
    what's wrong with me
    _

    Are you serious. Het is niet mijn schuld dat jij je mobiel nooit meeneemt en dat jij nooit op je mobiel kijkt. Irritant dit.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 17:53 ]

    Welp, wat een wedstrijd.


    She's imperfect but she tries

    Wat is het kut om m'n laptop te delen. Uch. Ik ben too sweet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    zes uur heerlijk en hard gewerkt love it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yaay, I've earned money. :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik kan soms zo vreselijk huilen om mijn ouders. Nee, ik wil niet als ik 23 ben de hele dag op een rotbootje zitten met het hele gezin, terwijl we toch alleen maar ruzie maken, in de brandende zon (hoi, zonallergisch, waren jullie dat vergeten?) terwijl ik morgen op een nieuwe stage begin en eigenlijk het liefst me opsluit in een grot in verweggistan. Is het nou zo moeilijk te begrijpen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Also.
    Me: *moet verplicht zelf mijn eigen was doen want het is toch onzin dat mijn moeder naast alle was, ook nog dat van mij moet doen (volgens mijn moeder)*
    Me: *doet dus zelf de was*
    Also me: *mag niet meer mijn eigen was doen want het is toch onzin dat mijn was niet bij de rest van de was kan en er dus dubbel gewassen moet worden, (volgens mijn moeder)*
    Also me: *heeft net moeten smeken of er as-je-blieft dan toch 1 shirtje bij de algemene was mag, wat na heel veel gesteun en gekreun mocht van mijn moeder*

    Like, het is toch apart dat ik hier stiekem de was moet doen en anders gewoon niets schoons heb om aan te trekken, ik word er echt bezopen van


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    kutklote vakantie


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    The Hunchback of Notre Dame nog een keer kijken omdat hij té leuk is (A)

    //
    Dit was echt een geslaagde dag!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik realiseer me nu pas dat ik voor deze opleiding straks niet elke dag mijn laptop hoef mee te slepen... of eigenlijk helemaal niet. Wauw. Mijn rug en schouders vinden dit nu al fijn klinken.
    Misschien dat ik mijn ipad weer eens tot leven wek. Dat zou op zich nog wel chill zijn voor tussenuren of voor in de trein.