• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Yay new username
    Alleen nog een profiel maken wow


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Omdat Q altijd de datum en het uur boven posts zet, word ik herinnerd aan het feit dat het gewoon binnen zes ZES ZEEES dagen school is wat niet zo een ramp zou zijn als ik mijn klassenlijst had MAAR ER ZIJN GEEN KLASSENLIJSTEN ALS IK EEN VERDOMDE KLASSENLIJST HAD DAN ZOU IK OP VOORHAND KUNNEN HUILEN IN HET GEVAL DAT MAAR ALS IK NU EEN ROTKLAS KRIJG DAN GA IK LEKKER MAAR IN DE KLAS HUILEN HALLO IEDEREEN IK BEN ADNANE EN IK HAAT JULLIE FUCK YOU GUYS IK WOU HIER NIET ZIJN IK WIST AMPER DAT IK MET ZULKE LELIJKERDS IN DE KLAS GING ZITTTEN


    Heaven is a place that we all have

    Het probleem dat je graag op je laptop wilt, maar te lui bent om op te staan 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehm hallo, sinds wanneer is mijn leven een slechte young adult serie??


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom WAAROM waaROM WAArom kan Joker niet met Yusuke daten??? Wtf is het punt van dit spel dan?


    Caution first, always.

    Eindelijk. Mn liefde; laptop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk is het verjaardagscadeau van mijn vriendin af _O_

    //
    Wauw, mijn vader heeft alweer een nieuwe vlam. Hopelijk is dit een leukere vrouw dan de vorige


    "It means no worries, for the rest of your days"

    ik ben nu eventjes shooked af??? dat had ik nu niet verwacht van hem, dat-ie gokte en dan zet hij zeventig (??) euro in en plaatst hij dat op zijn snapverhaal?? ja idk het kan uiteraard evengoed eenmalig zijn ofzo maar misschien ligt dat aan mij maar dat lijkt me een vrij groot bedrag om eenmalig te gokken idk (uiteraard, ik weet er niks van af en voor hetzelfde geld is dat heel weinig idk) maar toch ik ben best teleurgesteld idk??

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 20:15 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Vandaag was leuk. c: Morgen zou ik ook willen gaan, maar dan heb ik helaas andere plannen. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Houd alsjeblieft op met dat verdomde commentaar, want nu kan ik er weinig aan doen en.het maakt me heel, heel chahrijnig. Je helpt niet. Echt niet.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    And I won't live your weak, wicked lie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een belachelijk nummer en videoclip is Swish Swish van Katy Perry.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BridgetJones schreef:
    Wat een belachelijk nummer en videoclip is Swish Swish van Katy Perry.


    Ik keek het omdat er een mopshond in speelde tbh


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil douchen maar dan moet ik mijn binder afdoen en nee ik wil dat niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    Ik wil douchen maar dan moet ik mijn binder afdoen en nee ik wil dat niet.

    Please tell me van welk merk jij er een hebt en of het een fijne is? :/


    Caution first, always.