• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hoewel zijn redenering nergens op sloeg, had hij gelijk.

    [Ja, deze zin heeft wat context nodig om logisch te zijn :')]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Grinnikend sloeg ze haar armen om zijn nek en haar benen rond zijn middel terwijl hij haar door het clubhuis richting de slaapkamers droeg. ‘Mafkees.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Alex, haal adem."


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hoewel de tranen zich niet lieten zien, stonden ze in zijn ogen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'So you made your way over to her, and smiled softly before the two of you began with the warming up.'


    What’s tasty in Busan?

    Kat!

    Haar telefoonnummer boven de verzonden foto zou toch wel genoeg zijn om hen te laten beseffen dat zij degene was die hun maatje had gedood?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Chuan vroeg zich af waarom er over hem werd gepraat alsof hij een voorwerp was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Die kans is inderdaad aanwezig, maar dat betekent niet dat we direct alle anderen kunnen uitsluiten,’ bracht Alexander er tegenin.


    Stenenlikker

    Ik kon het echter niet helemaal zien want Tristan belemmerde mijn zicht.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Hephaistion wenste dat dat idee hem niet zo blij maakte.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hij kent geen genade en nu ik er verder over nadenk, denk ik niet dat ik het anders gewild zou hebben. Ik verdien het. Ik verdien het allemaal.


    A to the Z

    Maar jammer genoeg ben ik geen ochtend mens!

    ‘Fuck, damnit!’ you exclaimed, grabbing your jaw, as you looked up at Lauren in disbelief. You weren’t sure what emotion it was you read in her eyes, but pride surely was one of them.


    What’s tasty in Busan?

    Hoe harder hij nadacht, hoe minder hij begreep wat er aan de hand was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.