• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hij kon alleen maar hopen dat zijn vader vanuit Fêrtos kon zien dat zijn zoon niets deed van wat hem was opgelegd.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I saw the two boys look confused as to how both the girls were helping me instead of Stiles and Scott comforting Lydia and Allison.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ze had al de hele dag staan zwoegen in de keuken van de bakkerij.

    Oh god, I am suddenly overwhelmed by coldness

    Ik moest dit gewoon delen.

    “I’m jerking you off, can’t you tell?” I sarcastically said with my hand still on his bare chest.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Gevonden?” herhaalde Chuan verbaasd.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het meisje glimlachte. "Dat zou ik heel leuk vinden."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    'The sight of your boyfriends beautiful black locks between your thighs was one of the most arousing things you'd ever had the pleasure of witnessing.'
    Oh shit, da's iets explicieter dan ik me herinner oeps.


    What’s tasty in Busan?

    Daarachter strekt zich een zee van groen gras.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Chuan vermoedde dat hun beperkte blijk van woordenschat in iedere andere situatie grappig geweest zou zijn.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Vijanden die hij ongetwijfeld had als toekomstige koning, maar waarvan hij de naam niet kende.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘You were ready to scold him but he pressed his lips onto yours before you could even open your mouth.’


    What’s tasty in Busan?

    Protest en minachting schitterden echter zo duidelijk in zijn ogen dat het nog steeds voelde alsof hij een onbeleefde opmerking had gemaakt.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I slowly pushed him down on the chair and I went down on my knees in front of him.

    Zonder enige context is deze zin zo fout.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2018 - 22:48 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ‘A dare? How exciting,’ I whisper.


    What’s tasty in Busan?