• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    We’re dead.

    lekkerlijk duidelijk zo zonder context


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mt


    oi, suzy

    She really needed to do something about her feelings.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "I thought you'd never suggest it, darling," Ant replied before he carried his fellow Geordie in bridal style.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn dromen worden bijna altijd waarheid.

    Dat klinkt nogal dramatisch oeps


    all because i liked a girl

    'Pureblood,' zeg ik zacht en langzaam terwijl zijn ogen groot worden.


    all because i liked a girl

    "That's a successful Streetmate then!" Scarlett said.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    She carefully pressed her lips against mine and I felt her hand on my cheek.

    (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ‘Ik heb mijn wens echt verspilt. Ik ben nooit alleen geweest.’ Hij streelde de zware kop van de hond, ‘Ik heb altijd jou gehad.’


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn armen trilden van de inspanning die het koste om het plafond omhoog te houden, terwijl er om de zoveel tijd een regen van stof en gruis over me neerdaalde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    “I guess I do.”


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    “Je hebt geen idee.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Diep geschokt…


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    And, oh god, she did.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    “Maar jij bent niet ‘de verkeerde personen’,” Aventor liep om de tafel heen, “toch Vaen?”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.