• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    “Well,” I started and looked from Stiles to Derek. “That’s fucked up.” And took a sip from my tea again.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zijn ogen keken me medelevend aan en aan de ene kant wilde ik kotsen om die blik, terwijl hij me aan de andere kant begrepen liet voelen. “Are you okay?
          “Nee. Heb je vodka?”


    look at the stars, look how they shine for you;

    “Ik maak mezelf graag wijs van niet,” knipoogt ze hartelijk terug. Teken genoeg voor me om de muur van ijs tussen ons te breken en de afstand te overbruggen.


    A to the Z

    Toen Sirius de ochtend erna wakker werd, lag de hond verstrengeld met Remus.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I won't let him have that power over me anymore.


    obsessive rage

    They had no idea who did this.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Laatste wat ik getypt heb is naar een vriend:
    “The children that run around my house are being posessed I think.”


    ♡

    De wolf zag de man, en dacht aan de hond. De wolf zag de man, en dacht aan spelen in het maanlicht.
    De wolf zag de man, en dacht aan zijn roedel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ook Hephaistion en zijn ruiters kwam de vijand in volle vaart genaderd. Recht de onbeschermde flank van het vijandige leger in.


    Stenenlikker

    “Voor als Lily ons ooit begluurt met een telescoop, zodat we geen boze Howlers krijgen over de misogynistische standaards op de maan.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Zo klonk het wel. Al moet ik toegeven dat het bij jou altijd als een zaak van leven of dood klinkt.'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ze maakt een kokhalzend geluid terwijl ze het zich verder voorstelt. Ze lijkt alsof ze het uit wilt gillen van afkeer.


    A to the Z

    ‘Als je ergens gaat zitten, zit dan in de auto!’ tierde ze.
    --> dit lijkt als een familiedrama of zo, maar mijn personages staan onder vuur en er staat ergens een ontsnappingsauto klaar :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    “It’s common knowledge,” I retorted and looked him in the eye.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    "Rare Grieken, Romeinen of wie de originele makers ook waren," merkte Alexander op. Nog lichtelijk grinnikend, maar ook verbaasd nam hij het beeld in zich op.


    Stenenlikker