• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ‘Loki,’ siste Freya en de zwartharige man grijnsde. Oké, shit. Alexander besefte zich dat ze hier te maken met een Duistere Aloude.


    Stenenlikker

    “Did you do that?” I asked as she helped me up a bit and in the corner I saw Scott put on a shirt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De rest was duidelijk ook in schok, want het was doodstil. Tot een er hartverscheurende schreeuw klonk.


    Stenenlikker

    Toen Chris -inderdaad na twee minuten- weer verscheen met in zijn hand een nieuwe beker koffie, was ik er bijna van overtuigd dat ik de rest van de tijd in zijn gezelschap kon overleven zonder ter plekke dood te gaan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hier in het lage gedeelte van de stad was er helemaal niets in je leven wat je niet met anderen diende te delen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “En daarvoor moet je een heel leger naar mijn poorten brengen?”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'And this time, it really did send Lauren flying.'


    What’s tasty in Busan?

    De vlammen speelden voor zijn gezicht terwijl hij Hephaistion enthousiast aankeek.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Ok, now who stole a traffic cone?'


    What’s tasty in Busan?

    “Morgenavond ben je vrij om te gaan.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘In het Witte Huis, neem ik aan.’

    Hij zuchtte diep voor hij zich omdraaide om de groep te woord te staan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    No shit Sherlock!
    Hahahahaha, ja!

    Alex lachte. “Denk je dat ik nooit iets zonder mijn vaders toestemming doe?”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Uiteindelijk besloot hij dat de man noch motief, noch initiatief had om het park te saboteren en zijn vader te chanteren.

    Ik spam het topic echt onder, maar ik wilde toch even deze overdreven zin met jullie delen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.