• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    uhhh wtff waarom regent het altijd op het moment dat ik naar mijn werk moet fietsen


    maar echt doe normaal


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mercer schreef:
    (...)
    HAHA ze is teruggegaan om meer te halen. Nee, maar wtf wtf?


    was wel de bijzonderste zeep die ik ooit gezien heb :>

    op sommige dagen heb je nou eenmaal franse zeep nodig blijkbaar ._.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik ben niet boos, ik ben ziedend.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Goede dingen: pizza. Slechte dingen: hoe snel pizza op is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aandachtsvragers.... kuchum. 😑

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 7:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt moe.. Dat is wel te merken dang. Koffieee, waar ben jeee.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 7:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yo Tinder jongen je bent heel schattig maar door jou heb ik maar vijf uur geslapen en dat is niet oké.


    •

    Ik ben zoooooo moe en wil niet met de auto door het centrum van Utrecht. UGH.


    The truth is out there.

    Ja oké. Ik zal nog eens vragen hoe het gaat zeker. Je mag best antwoorden hoor. Het is niet alsof vrienden geïnteresseerd zijn in de toestand van anderen, zeker als ze ziek zijn.

    Ik wil mijn lief een knuffel geven. Maar echt een goede, dikke knuffel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga echt te laat komen door deze kutbus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je kan anders ook gewoon vragen of ik mee kom.


    <3

    DE HP EXPO WAS ZO LEUK.
    Ik ben zo blij dat ik ben gegaan. Damn. Best birthday present ever.


    •

    ...... ik heb niet geslapen tot half zes omdat het gewoon niet lukte, en nu werd ik net wakker door het geluid van iemand die twee keer beneden op mijn deurbel duwde, maar ik verwacht niemand en heb geen pakketjes besteld en ik rolde nou niet echt meteen uit bed om erheen te sprinten, dus nu heb ik geen idee wie of wat dat was, maar wel het gevoel dat ik mogelijk iets belangrijks heb gemist en VEEL te weinig slaap

    Rude, wereld

    Edit: plus, like, kan ik weer gaan slapen? Of gaat dat mis??? Het ding is dat er hier ook bouwvakkers zouden komen die bepaalde dingen moeten doen voor de gebouwen, maar die zouden aangekondigd worden en dat is niet gebeurd dus idk? Maar ik wil wel heel graag nog tenminste een uurtje proberen te slapen?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 11:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil na school echt Utrecht stad in maar ik wil ook naar huis want Final Fantasy XV Assassin's Festival 😩


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I guess dat mijn profiel nu soort van af is?? Ugh, ik ben nog steeds niet 100% tevreden, absoluut niet, maar meh beter lukt atm niet rip


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis