• Dat heb ik inmiddels wel ontdekt namelijk. Ik eet al een tijdje samen met andere mensen dan met wie ik normaal gesproken at en bij elke maaltijd heb ik toch eens gekke dingen voorbij zien komen. Een jam en komkommer tosti, een pannenkoek met macaroni en ga zo maar door. Dingen die ik absoluut nooit zelf zou proberen, maar ik vind het wel leuk dat andere mensen dat durven uit te proberen, haha.

    Om het topic nuttig te houden, wat zou voor vreemds zou jij willen uitproberen of heb je al uitgeprobeerd? En wat zou je liever eten, een pannenkoek belegt met macaroni of macaroni met stukjes pannenkoek? :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Chocopasta op komkommer haha

    En geen van beide eigenlijk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik doe graag appelmoes op witte rijst. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb bij een vriendin een keer komkommer in de satésaus gedoopt - en het was nog lekker ook.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat is een tosti?
    Mijn vader eet geregeld confituur op zijn salami :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat is een tosti?
    Mijn vader eet geregeld confituur op zijn salami :')

    Een broodje dat je tussen een tosti-ijzer doet zodat het broodje geroosterd wordt en als je er bijv. kaas tussen doet, de kaas smelt.
    Prachtig plaatje van een tosti-ijzer met tosti's hieronder:


    i wanna die with you once or twice.

    Ik kan overal appelmoes en/of ketchup opgooien. *O*
    Ik maak trouwens ook wel vaak pasta tosti's, maar dat is niet zo raar op zich. Oh en patat met worst/vlees op pizza is ook zó lekker - deze pizza kom ik soms nog wel eens tegen op menukaarten. Verder kan ik me even niets raars bedenken.

    Hermownninny schreef:
    (...)
    Een broodje dat je tussen een tosti-ijzer doet zodat het broodje geroosterd wordt en als je er bijv. kaas tussen doet, de kaas smelt.
    Prachtig plaatje van een tosti-ijzer met tosti's hieronder:



    Ik blijf ervan versteld staan wat voor rare woorden men in Nederland gebruikt, haha. Wij noemen dat gewoon een croque monsieur.

    Ik at vroeger peperkoek met preparé en ik vond het heerlijk haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sunfyre schreef:
    (...)

    Ik blijf ervan versteld staan wat voor rare woorden men in Nederland gebruikt, haha. Wij noemen dat gewoon een croque monsieur.
    Ik at vroeger peperkoek met preparé en ik vond het heerlijk haha.


    Hier wil ik toch eventjes opmerken dat 'croque monsieur', hoewel het ook het woord is dat wij hier gebruiken, slechts relatief 'gewoon' is. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hou van augurk (niet gezouten ofzo) of komkommer met suiker!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Hier wil ik toch eventjes opmerken dat 'croque monsieur', hoewel het ook het woord is dat wij hier gebruiken, slechts relatief 'gewoon' is. :'D


    Ja, tosti klinkt inderdaad wel gewoner dan croque monsieur, haha. Ik heb het gewoon in mijn hoofd met een heel Nederlands accent (towstie) en dat klinkt in mijn oren vreemder dan croque. Maar ja, tosti klinkt inderdaad normaler dan croque, je hebt een punt. :')

    [ bericht aangepast op 7 sep 2017 - 19:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ wow is er een Nederlands accent dat zo tosti uitspreekt? Ik kan nog veel leren over mijn land haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    ^ wow is er een Nederlands accent dat zo tosti uitspreekt? Ik kan nog veel leren over mijn land haha


    Waarschijnlijk is het een zwaar overdreven tongval (of spreek ik het sowieso verkeerd uit, want ik ken het woord niet. Als ik het zie zou ik het toostie uitspreken en op z'n Nederlands wordt dat in mijn hoofd dan towstie, maar het kan best zijn dat jullie het als tostie met korte o uitspreken, ik weet het eigenlijk niet), haha, dunno of het echt bestaat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sunfyre schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk is het een zwaar overdreven tongval (of spreek ik het sowieso verkeerd uit, want ik ken het woord niet. Als ik het zie zou ik het toostie uitspreken en op z'n Nederlands wordt dat in mijn hoofd dan towstie, maar het kan best zijn dat jullie het als tostie met korte o uitspreken, ik weet het eigenlijk niet), haha, dunno of het echt bestaat.


    Tosti met korte o, :-)

    Ik at vroeger getoaste boterham pindakaas met plakjes jonge geitenkaas erop. (En dat VOND ik nog lekker ook)
    Ik vind het nu echt walgelijk


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik zeg altijd toast.
    "Croque monsieur" zeg ik alleen op restaurant, maar dan verwacht ik dat met salade en al erbij, als een echt gerecht. x)

    Ik maak niet zo gauw gekke combinaties met eten. Ketchup over aardappelen doen is niet zo gebruikelijk, maar doe ik wel graag. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Towsti is een Nederlands accent? Ik spreek dan erg slecht Nederlands ;D

    De raarste combi die ik eet is denk ik pindakaas met hagelslag/banaan of chocopasta met banaan, maar allemaal eet ik niet extreem veel meer :'D Of tomatensaus met vlees, maar dat uh lijkt op pizza dus ik tel het als pizza


    obsessive rage