• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    I'm sorry but

    The video where the Buzzfeed's Try Guys are trying on perverted halloween costumes is the best bc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waarom is iedereen zo responsible
    hoe moet dat


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Usermeme schreef:
    waarom is iedereen zo responsible
    hoe moet dat

    ikr
    wat is dat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Some girl just had to try candy lingerie off of Eugene's body and she bit his dick accidentally doing it AND I AM DYING WHY AM I WATCHING THIS??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    (H)


    16 - 09 - '17

    it's five fucking degrees


    I'M FUCKING FREEZING TO DEATH


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zouden ze naar me luisteren als ik zou zeggen geen gesprek te willen met de ggz
    Vast niet
    But I cried enough. I am really done with this shit


    She's imperfect but she tries

    Oke na fysio ga ik douchen en kruip ik weer in bed en fake ik griep. Ik ben zo zat van mijn leven op het moment ik moet gewoon een nee-dag waar ik met niemand praat en niemand dus ook zooi kan veroorzaken waar ik niet mee wil dealen. Iedereen opbokken want deze nee-dag is the only thing that will keep me from insanity.


    The truth is out there.

    Godverdomme goede jobcoach heb ik. (cat)

    Eerst zeggen dat 'ie altijd wil helpen, dan zeggen dat ik alleen moet bellen als het zeer dringend is oké. Nu is het dringend en gaat de telefoon tot drie keer toe direct naar voicemail. Voicemail maar ingesproken, maar ja, het is de vraag of ik ooit antwoord ga krijgen doordat die jobcoach toch alleen voor z'n eigen hachje gaat. Fuck fuck fuck.


    26 - 02 - '16

    Amerikaanse nieuwszenders maken me een beetje ziek :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sinning to the max jesus

    Het is zo verdomde saai en dood op Quizlet. Ik ga binnenkort ook maar weg. Damn een dode boel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sugasyub schreef:
    Het is zo verdomde saai en dood op Quizlet. Ik ga binnenkort ook maar weg. Damn een dode boel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ want zulke opmerkingen dragen echt bij aan de leefbaarheid van deze site. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    ^ want zulke opmerkingen dragen echt bij aan de leefbaarheid van deze site. :')


    Het is duidelijk een mening.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.