• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ok. You do you Veerle, jij bent het belangrijkst hier. Je hoeft niet de antwoorden te weten op onmogelijke vragen, je hoeft niet nu te beslissen. Wat je nu wel moet beslissen is wat je gaat doen deze avond en wat jou blij maakt voor nu. Baby steps Veerle, eeny meeny tiny winy baby steps. Zorgen voor morgen, overmorgen of de dag daarna.


    The truth is out there.

    hickeys, dry fuck and hash in one weekend is too much lol cant handle the freedom


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Damn feels.

    Also mijn drie recentste posts zijn gepost op een tijdsspanne van drie uur beginnen allemaal met 'Damn' en damn dat viel me plots op rip

    [ bericht aangepast op 17 sep 2017 - 19:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben er echt klaar mee dat je jezelf steeds als slachtoffer opstelt...
    KAP MET AANSTELLEN!!!
    Ben blij dat er eindelijk een punt achter staat, had ik veel eerder moeten doen met je gejank elke keer....
    Heb geen spijt van wat ik heb gezegd en laat het maar aan al je vrienden zien!


    Do I look like Mother Teresa?

    ...... /facepalm 🤦🏻‍♀


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kijk zo uit naar morgen *O*


    Caution first, always.

    I donut like it here


    Mhm?

    Een van mijn beste vrienden vindt me leuk. Ik kan wel janken om het feit dat dit elke keer weer gebeurt. Jullie zijn mijn vrienden omdat jullie geweldig zijn maar jullie zijn ook mijn vrienden omdat ik nooit de intentie heb gehad meer te zijn. God why. Why. Nu voel ik me zo'n lul die de "good guys" niet goed genoeg vindt. Ik blijf single. Bye.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb een oud 'horror' verhaal gevonden dat ik schreef over mijn vriendengroep in 2014, en ik denk dat ik het op Q ga gooien. Lol, beware.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wauw kun je je muziek nog harder zetten? -.-


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik houd van mijn username idk.


    i wanna die with you once or twice.

    She is amazing. She really is amazing.


    She is my heroine.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah ik kan nu al niet wachten om weer verder te gaan met het realiseren van m'n site. Zoveel ideeën. ^^

    Ik wil hier toch verdomme niet over praten of wel, dat weet je ik ben hier zo zat van ben hier nu verdomme al een uur van mn leven aan kwijt. Echt ik ben hier ZO zat van echt zo zat. Fucking kill me already. Ik wil dit niet.


    The truth is out there.

    Ik ben echt zo zat ik word echt gek. ECHT GIEREND GEK. HOU GEWOON JE KLEP MAN JEETJE.


    The truth is out there.