• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ugh leuk wanneer je je bed uit wordt gehaald terwijl je daar helemaal niet de mood voor hebt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Welke mafkees belde er vannacht bij me aan om 03.16 uur?
    Het is dat ik te moe was om te beseffen of het echt was of dat ik het me had ingebeeld maar zulke dingen om zo'n tijd... die zitten me niet lekker...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    ik haat verslagen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    onnodig veel tijd kwijt aan het nadenken over hoe je het verslag opent


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aaaaah happy. Nieuwe laptop binnen, net terug van de beste citytrip, morgenochtend weer vertrekken en dik geslaagd voor mijn herexamen. Oh, en nog geen ruzie gehad met mijn ouders. Wat wil een mens nog meer? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    331 woorden, toppppieee toch


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik voel me echt een nuttig organisme


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ............... wauw. I just have no words for this stupidity. Girls like you end up pregnant. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ''Iphone is zo stabiel''
    Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een telefoon....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil dit eigenlijk niet meer. Beetje afwachten of hij me terugneemt, terwijl ik hem voor dezelfde shit en erger allang dertig keer vergeven had. Ik heb geen zin meer in dat gerommel met z'n ex en dat spelletje wat ze spelen. Het voelt alsof hij me gewoon mentaal aan het kapot maken is terwijl hij zo had beloofd dat hij nu echt ging veranderen. Maar z'n ex blijft altijd belangrijker, no matter wat ik doe en hoe vaak ik hem ook de kans geef om hem te laten zien wat voor achterbakse slang ze is.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2017 - 14:09 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lunafreya Nox Fleuret maakt me echt een emotional mess.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fucking bijjjnaaaaaa op vakantie *O*


    Caution first, always.

    Kan ik nou niet meer dan 8 kunstvormen bedenken
    verdorie


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vraag me af of God sommige mensen wel hersenen heeft gegeven of dat hij in een vermaakte bui zat. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    waarom blijft dat fucking thomas trein filmpje maar terugkomen op mn feed


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.