• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WAIT. Ik wist niet dat deze band naar Nederland kwam????? EN CROWN THE EMPIRE IS VOORPROGRAMMA????! OHMYGOD

    Nu even huilen want normaal ga ik met mijn zus maar het is een half Japanse band en zij houdt dus totaal niet van die muziek dus ik kan er niet heen want ik ga echt niet alleen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 13:36 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Latham schreef:
    Ik vraag me oprecht af hoe lang ik dit nog ga volhouden.


    26 - 02 - '16

    *onophoudelijke reeks van scheldwoorden* Nee nee nee nee. Néé. Verdorie.


    i wanna die with you once or twice.

    Oh oh oh. Wat is het toch lastig.
    Also straks cupcakes maken yay.

    Na een lange tijd iets getekend -- ik ben er toch wel iets tevreden mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb waarschijnlijk 3 weken rondgelopen met een breuk in mijn voet :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Straks lekkere lasagne maken <3


    26 - 02 - '16

    Nog redelijk wat te doen, maar ik heb er geen zin in. :c Maar ik zal er eens aan beginnen..


    Ik wil een tuin vol egels

    a) Het is niet omdat je het niet eens bent met iemand, dat het een racist is. Shut up met je gezeik, je maakt het alleen nog erger.
    b) Tevens is het niet omdat iemand een eikel is die z'n stomme regeltjes belangrijker vindt dan fundamentele mensenrechten, dat die een racist is. Dat zijn twee andere begrippen. Meer nog, je beledigt er de racist mee. (cat)
    c) Evenzeer is het niet omdat je het oneens bent met iemand, dat dat een naïeve idioot is die er enkel op berust is de maatschappij naar de kloten te halen.
    d) KUNNEN WE ER GEWOON EVEN VANUIT GAAN DE HET GROS VAN DE MENSEN HET GOED VOOR HEEFT MET ANDEREN??!!?? Thanks.

    Leah out.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I can't do this anymore. I don't care who or what I am leaving behind. I can't keep on living this way.


    She's imperfect but she tries

    Ugh, mijn buurt voelt de laatste tijd toch best wel onveilig... Met twee vermisten en een bekende bestolen. Mag nu dus van mn moeder ook niet meer alleen in het donker fietsen buiten het dorp.


    Stenenlikker

    Ik vind Harry Potter dus echt niet leuk, en laat me alsjeblieft mijn mening hebben, thanks.


    <3

    oh well oh well
    started drinking around midday
    started smoking when i was drunk
    and snus made it even worse - just felt so wasted bc of that shit it made me almost vomit
    well fuck


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit epiloog is acht maanden oud, maar ik ben er nog steeds heel erg trots op oeps

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 20:48 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Waarom is het niet minder sociaal geaccepteerd om op het allerlaatste moment te zeggen dat je toch geen zin hebt om uit te gaan

    want ik heb op het laatste moment geen zin in 90% van de gevallen dat ik had gezegd dat ik uit zou gaan

    en nu rekenen mensen erop dat ik kom en het zuIGT UGH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.