• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lang leve zoekfunctie op laptops en usb's. Mijn verhaal is toch niet kwijt, maar het is minder dan verwacht. Ik heb in ieder geval iets.


    Physics is awesome

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik wil echt geen ruzie met ze, ze zijn de twee belangrijkste mensen in mijn leven D: Ik weet niet of het durf aan te kaarten, tbh wil ik liever onder mijn deken gaan liggen met een kruikje en ze helemaal buitensluiten meh. It hurts :/


    Oh hemel, ik snap je volledig, want me onder dekens verstoppen is ook mijn reactie op situaties die ook maar enigszins op een confrontatie lijken. Anderzijds hoeft dit niet per se uit te lopen op ruzie, lijkt me? Als je zegt "hé, ik moet toch even iets kwijt, want ik voel me niet fijn bij hoe dit is gelopen" en de andere persoon is alleen maar kwaad of beledigd in plaats van naar je te luisteren, dan klopt er echt iets niet en is dat geen gezonde vriendschap. (Maar onder je deken gaan liggen en een bubbel voor jezelf maken is ook best een acceptabele short term oplossing, soms. Neem chocola en Netflix mee, indien mogelijk.) Uiteindelijk is het natuurlijk wel jouw keuze of en wat je ervan zegt, maar ik hoop in ieder geval dat dit kan eindigen op een manier waar je je beter bij voelt dan dit. <3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frick, geen GM meer :W Help, ik mis mijn smileys! Kut advertenties..

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 17:49 ]

    Echt alle websites uit mijn childhood gaan kapot


    Caution first, always.

    Ryuji schreef:
    Echt alle websites uit mijn childhood gaan kapot


    Last van Hyves sentiment honey?

    Deathbeds schreef:
    (...)

    Last van Hyves sentiment honey?

    Omg, ik was echt even 'wie ben jij?', maar nu herken ik je :') Nee, geen Hyves :>


    Caution first, always.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Omg, ik was echt even 'wie ben jij?', maar nu herken ik je :') Nee, geen Hyves :>


    Muehehe :Y)
    Hmm, Stardoll? Myfreezoo? Habbo?

    Deathbeds schreef:
    (...)

    Muehehe :Y)
    Hmm, Stardoll? Myfreezoo? Habbo?

    Habbo ;-; en Neopets. Dat was vroeger zo'n geweldige community, en nu heb je al jaren helemaal niets meer aan dat forum. Meh.


    Caution first, always.

    die puppy was zo zo zo zo zo fluffy


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Habbo ;-; en Neopets. Dat was vroeger zo'n geweldige community, en nu heb je al jaren helemaal niets meer aan dat forum. Meh.


    Neopets was echt zo'n geweldige site maar ik mocht er nooit op :c

    Deathbeds schreef:
    (...)

    Neopets was echt zo'n geweldige site maar ik mocht er nooit op :c


    Ik zat altijd op Panfu (bestaat ook niet meer, helaas) en Gosupermodel. Dat waren nog eens tijden :')
    Ook heb ik een hele tijd Runescape gespeeld.


    26 - 02 - '16

    Waar slaat dat nou op? Je bent mijn moeder maar dat betekent niet dat je met die opmerkingen weg kan komen. "Ik ben je moeder, ik mag dat." Ja, echt een logische reden. Soms kan je echt vies uit de hoek komen, alsof je niet wilt dat ik je dochter bent. Alsof je je voor me schaamt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deathbeds schreef:
    (...)

    Neopets was echt zo'n geweldige site maar ik mocht er nooit op :c


    oh mijn god dat was zo geweldig he, ik hield van Neopets


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze jongen is zo knap :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm so hyped