• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nobody gives a fuck, deal with it.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    nou jongens dat wordt geen wk doei


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan die remake van VII opschieten? :c


    Caution first, always.

    FUCK DIT

    Echt waar. Ik weet zo hard niet wat ik wil. Of tja, eigenlijk weet ik het wel, maar ik wil te veel.
    a) Ik wil me met taal bezighouden, want ik houd er zo, zo hard van teksten en structuren te analyseren en ik weet niet waarom maar fak it ik doe het gewoon graag.
    b) IK WIL ACTEREN. ZO. ZO. GRAAG. DIT IS MIJN GROOTSTE EVER DROOM en ik heb het gevoel dat ik die aan het verspelen ben en dat wil ik niet wat WEET JE ik wil niet op een bedrijf werken dat handel wil bedrijven met het deel van de wereld dat ik atm (be)studeer en ik wil niet op diensten als buitenlandse zaken of whatever werken en ik wil niet in het onderwijs of in het onderzoek, neen, IK WIL ACTEREN. Het enige van jobvooruitzichten dat me wél leuk lijkt, is oorlogsjournalist à la Vranckx, maar ja, hey, de helft van mijn richting droomt daarvan en we hebben er zo letterlijk één in Vlaanderen, dus dat is niet direct de meest realistische optie.
    c) IK WIL IETS LEIDEN. Ik ben er gewoon zo. fucking. hard. van overtuigd dat ik niet gemaakt ben om heel mijn leven lang te volgen en dit klinkt misschien super arrogant, maar ik ben er evenzeer van overtuigd dat ik er ook gewoon goed in zou zijn.

    EN AL DEZE DINGEN SPREKEN ELKAAR ZO HARD TEGEN
    fuck dit
    echt waar


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    should I do snus with him or not - that’s the question


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    this is gonna make me so wasted


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    omg what did i do tonight (no_chears) DID I REALLY KISS HIM.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    his mom ‘so you got the bed and he slept on the ground?’

    eh well


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb echt geen zin om te werken man..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben over twee dagen jarig en ik heb er geen zin in


    Caution first, always.

    Kan het niet alvast morgenavond zijn? Dan ben ik weer een paar uurtjes van huis. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Kon het maar elke dag vrijdag en zaterdag zijn.


    16 - 09 - '17

    Geen zin om te leren maar het moet pfff.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    this is exactly why i don't like trying with people cause i will never belong anyways, so why even bother.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yellowstone schreef:
    his mom ‘so you got the bed and he slept on the ground?’

    eh well


    Zou ze hetzelfde hebben gevraagd als het niet haar zoon was die op de grond moest slapen? Of misschien wil ze kleinkind(eren)? ;)


    Physics is awesome