• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    flippin' spinnen.

    gewoon. zandzeepsodemineraalwatersteenstraal een eind op, in plaats van op de meest onverwachte momenten te verschijnen en te zorgen dat ik bijna een ruit intik

    ----

    ANYWAY, positieve dingen: azijnaardappels waren bizar maar een succes, dat ene gaatje doet voorlopig geen rare dingen bij deze oorbellen, de ruit is niet écht ingetikt, ik ben enthousiast over mijn verhaal en ik heb een super interessant koekjesrecept gevonden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil er eigenlijk gewoon echt mee stoppen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zojuist een horloge besteld en ik draag nooit horloges want ik heb intens dunne armen maar ik heb zojuist een horloge besteld, waarom? omdat ie echt heel erg van 99$ was afgeprijsd en ik ben een Nederlander en Nederlanders houden van korting.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    flippin' spinnen.

    gewoon. zandzeepsodemineraalwatersteenstraal een eind op, in plaats van op de meest onverwachte momenten te verschijnen en te zorgen dat ik bijna een ruit intik

    ----

    ANYWAY, positieve dingen: azijnaardappels waren bizar maar een succes, dat ene gaatje doet voorlopig geen rare dingen bij deze oorbellen, de ruit is niet écht ingetikt, ik ben enthousiast over mijn verhaal en ik heb een super interessant koekjesrecept gevonden

    welk verhaal welk verhaal

    overigens leuk wistjedatje, ik had verteld over de monsterspinnen van acht centimeter groot die telkens in mijn kamer verschijnen toch

    ze blijven maar terugkomen

    spinnen zijn de nieuwe wespen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb eindelijk tijd gehad om te beginnen aan de eerste episode van Star Trek: Discovery.
    Ik sprong een gat in de lucht toen de eerste twintig minuten (waar ik nu dus zit), er constant meer vrouwen dan mannen in beeld waren.
    Wow. Dat ik dat nog mag meemaken. Dit is ... verfrissend, op z'n minst. Thanks CBS, for once.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 0:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    (...)
    welk verhaal welk verhaal

    overigens leuk wistjedatje, ik had verteld over de monsterspinnen van acht centimeter groot die telkens in mijn kamer verschijnen toch

    ze blijven maar terugkomen

    spinnen zijn de nieuwe wespen


    wacht WAT. Ik weet niet zeker of je over die monsterspinnen had verteld, maar zo wel is dat duidelijk niet blijven hangen, want die woorden maakten definitief een eerste-keer-dat-ik-ze-hoor indruk. Oh jip, arm mens, in wat voor nachtmerriedimensie leef jij? (no_chears)(no_chears)(no_chears)

    (hoewel "spinnen zijn de nieuwe wepsen" klinkt alsof je ze fred noemt en moet toekijken terwijl ze tragisch sterven in een lamp?? dat klinkt zo traumatisch voor alle betrokkenen help)

    ((en ik zal je berichten over het Verhaal via whatsapp))


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klaar schreef:
    Ik heb eindelijk tijd gehad om te beginnen aan de eerste episode van Star Wars: Discovery.
    Ik sprong een gat in de lucht toen de eerste twintig minuten (waar ik nu dus zit), er constant meer vrouwen dan mannen in beeld waren.
    Wow. Dat ik dat nog mag meemaken. Dit is ... verfrissend, op z'n minst. Thanks CBS, for once.


    Ten eerste: JA. DAT WAS PRECIES MIJN REACTIE. DANK JE.

    Ten tweede: "Star Wars: Discovery". Oh mijn god, Leah, oh mijn god.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    wacht WAT. Ik weet niet zeker of je over die monsterspinnen had verteld, maar zo wel is dat duidelijk niet blijven hangen, want die woorden maakten definitief een eerste-keer-dat-ik-ze-hoor indruk. Oh jip, arm mens, in wat voor nachtmerriedimensie leef jij? (no_chears)(no_chears)(no_chears)

    (hoewel "spinnen zijn de nieuwe wepsen" klinkt alsof je ze fred noemt en moet toekijken terwijl ze tragisch sterven in een lamp?? dat klinkt zo traumatisch voor alle betrokkenen help)

    ((en ik zal je berichten over het Verhaal via whatsapp))

    omg bijna ik noem ze allemaal bob

    we zitten nu op bob 5.0


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    omg bijna ik noem ze allemaal bob

    we zitten nu op bob 5.0


    vijf????

    5.0.

    cinq.

    vijf spinnen van acht centimeter maken veertig centimeter aan spin en dat is tien centimeter meer dan een standaard lineaal en hoewel ik bob waardeer als naamkeuze, blijft het idee van bobbobbobbobbob een beetje afschuwelijk, want ik wil niet bodyshamen, maar ik word er desondanks niet blij van dat ze dan samen veertig poten hebben (sorry bobs)

    maar ik hoop dat de bobs goede kamergenoten zijn, tenminste


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ten eerste: JA. DAT WAS PRECIES MIJN REACTIE. DANK JE.

    Ten tweede: "Star Wars: Discovery". Oh mijn god, Leah, oh mijn god.


    OH MIJN GOD
    Inge vergeef me
    vergeef me
    wow
    wat is er aan de hand met mij
    in m'n verdediging: ik heb net een star wars film bekeken voor ik begon naar star trek te kijken
    m'n brein is verward

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 0:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    OH MIJN GOD
    Inge vergeef me
    vergeef me
    wow
    wat is er aan de hand met mij
    in m'n verdediging: ik heb net een star wars film bekeken voor ik begon naar star trek te kijken
    m'n brein is verward


    De grap is dat een hoop die-hard Trek fans het je niet eens kwalijk zouden nemen, want ik heb Discovery regelmatig door mensen die het niet leuk vinden beschreven zien worden als "te Star Wars-y". :'D

    Maar ik vergeef je, want ik heb de Trek/Wars fout ook al meerdere keren gemaakt (uiteraard, hoe kan dat ook niet) en het is gewoon zo MAKKELIJK. Damn Lucas en Roddenberry voor het kiezen van Star Vierletterwoord als titels van twee van de grootste fantasy/sci-fi franchises in de geschiedenis. (bat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Miserable.
    No other way to describe it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Iedereen zit altijd te zeiken over dat we preutsheid missen in sommige films/videoclips, maar er is gewoon een daadwerkelijk trend is geweest waarbij het cool was als je tepels door een truitje zag.
    nopenopenopenope


    Deep inside, I've never felt alive

    eehhh headache


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Too much food