• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfff.


    Smile. You're beautiful. <3

    wtf
    hoe meer ik over Kim Wall lees (want Deense politie heeft weer nieuwe delen van haar lichaam gevonden)
    hoe meer dit op een goede Scandinavische thriller begint te lijken
    alleen is het geen fictie
    jezus mina


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    wtf
    hoe meer ik over Kim Wall lees (want Deense politie heeft weer nieuwe delen van haar lichaam gevonden)
    hoe meer dit op een goede Scandinavische thriller begint te lijken
    alleen is het geen fictie
    jezus mina


    HAHAHA ja same eww en ik ben in Denemarken atm 🌚 everyone is talkin’ about it hahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    -.-


    Caution first, always.

    Ah, well, fuck, laten we vooral heel hard hopen dat dit niet zo erg blijkt te zijn als wel zou kunnen.


    Stenenlikker

    Aventia schreef:
    Ik heb waarschijnlijk 3 weken rondgelopen met een breuk in mijn voet :')

    Gelukkig niet gebroken maar goed gekneusd


    Seasons will change, but I shall remain

    Wanneer je hebt opgeruimd en de helft niet meer kan vinden de week er na. Echt top!


    Physics is awesome

    oh no oh no oh no

    edit: jfdkls waarom is "het idee van dit simpele ding doen dat ik nog nooit eerder heb gedaan maakt me ongelofelijk nerveus en gestresst" niet een acceptabel antwoord

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 15:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet echt het huis uit. Wordt er knettergek van om steeds rekening te moeten houden met mn ouders en niet mn eigen ding te kunnen doen. Mjah, om uit huis te kunnen moet je een baan hebben en om een aan een baan te komen moet je ergens aangenomen worden. Precies hetgene wat niet lukt wanneer je geen diploma's hebt. Gaat lekker. -.-'


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik wil echt die fles Smirnoff meenemen naar die verjaardag want ik ga het echt niet sober volhouden daar met al die mensen maar ik wil hem ook bewaren voor in mn eentje >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Woordjes leren is het saaiste wat er is. Waarom dacht ik ook alweer dat het slim was om een brave leerlinge te zijn?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mijn beste vriendin vertelt me zonder na te denken hoe het voelt voor mij dat ze met het meisje dat ik leuk vind heeft gezoend. En vervolgens nodigen ze me eerst uit op een weekend uit in Nijmegen, om me vervolgens te vergeten maar wel Snapchats te sturen over hoe gezellig het is. Ik ben jaloers van aard, dat zal ik niet ontkennen. Maar beseft geen van beiden dan dat dit soort dingen best pijn doen? Ben ik zo egoïstisch en zou ik ze gewoon een fijne tijd moeten toewensen ?? Cus I don't get it anymore

    Ik weet het gewoon niet meer


    And then we'll see it.

    Frey_ schreef:
    Mijn beste vriendin vertelt me zonder na te denken hoe het voelt voor mij dat ze met het meisje dat ik leuk vind heeft gezoend. En vervolgens nodigen ze me eerst uit op een weekend uit in Nijmegen, om me vervolgens te vergeten maar wel Snapchats te sturen over hoe gezellig het is. Ik ben jaloers van aard, dat zal ik niet ontkennen. Maar beseft geen van beiden dan dat dit soort dingen best pijn doen? Ben ik zo egoïstisch en zou ik ze gewoon een fijne tijd moeten toewensen ?? Cus I don't get it anymore


    Gebaseerd op wat ik hier lees is het antwoord definitief wow shit nee, je zou dit niet zomaar moeten hoeven te accepteren en blij voor ze zijn. Zelfs als ze niet beseffen wat ze hebben gedaan en hoe dat op jou overkomt, wat best mogelijk (en waarschijnlijk, want mensen doen dat meestal niet opzettelijk) is, klinkt het nog steeds behoorlijk lullig richting jou, en daar mag je je best naar over voelen en iets van zeggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gebaseerd op wat ik hier lees is het antwoord definitief wow shit nee, je zou dit niet zomaar moeten hoeven te accepteren en blij voor ze zijn. Zelfs als ze niet beseffen wat ze hebben gedaan en hoe dat op jou overkomt, wat best mogelijk (en waarschijnlijk, want mensen doen dat meestal niet opzettelijk) is, klinkt het nog steeds behoorlijk lullig richting jou, en daar mag je je best naar over voelen en iets van zeggen.


    Ik wil echt geen ruzie met ze, ze zijn de twee belangrijkste mensen in mijn leven D: Ik weet niet of het durf aan te kaarten, tbh wil ik liever onder mijn deken gaan liggen met een kruikje en ze helemaal buitensluiten meh. It hurts :/