• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    I'm a bitch, I'm a tease
    I'm a goddess on my knees
    When you hurt, when you suffer
    I'm your angel undercover
    I've been numb, I'm revived


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil naar huis!


    16 - 09 - '17

    Waarom blijft een tweede naam zo moeilijk :W


    Caution first, always.

    Ik mis Mel en Sue ;_;


    Caution first, always.

    Mensen die het begrip "stiltecoupe" niet snappen. De trein is niet vol, ga gewoon in het stukken zitten dat geen stiltecoupe is .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ffs kerel ik moet nog één halte ):


    26 - 02 - '16

    Wanneer je moet huilen om Wuthering Heights terwijl je de boeken al vaker hebt gelezen zonder de neiging om überhaupt te gaan huilen. Sure. Ik zal wel ongesteld worden ofzo.


    i wanna die with you once or twice.

    Bloemkoolpizza was een behoorlijk succes, maar het leek even heel veel en toen superweinig en het was geen van beide, maar het was ook niet enorm vullend. Ik zou er makkelijk twee kunnen eten, maar ik ga niet nog eens anderhalf uur bezig (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    :$


    16 - 09 - '17

    Misschien moet ik de banaan uit de vuilnisbak halen, zodat ik niet steeds hetzelfde met mijn gerbils moet doen...


    Mhm?

    Why am i doing this


    And then we'll see it.

    I'm not very good at consoling people, am I?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yes, morgen weer


    16 - 09 - '17

    ik heb het gevoel dat ik wat meer mensen nodig heb die enthousiast zijn over de specifieke dingen waar ik enthousiast over ben want dit is altijd een klein beetje een domper en dat is jammer want. HET WAS ZO GOED


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm proud of you. ^^ en maaaaaandag. Wordt vast leuke dag met je. :3


    Smile. You're beautiful. <3