• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Dankjewel voor openen!
    Ik was de laatste maar lukte niet goed op m'n telefoon en ben pas net thuis ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iemand wel eens een rollenspel gedaan?
    Met vriendlief dit weekend directeur/secretaresse geprobeerd en het was best leuk. Eerste minuut is alleen awkward as fuck :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wij hebben wel eens doktertje gespeeld lol :9~ De leidingen onderzoeken enzo.. :') 'Ik zie hier een lekkage mevrouwtje' :P


    oi, suzy

    MT


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hey mensen, ik heb even een vraagje hoor: Ik ben vorige week ongesteld geweest, alleen gebruik ik de prikpil. Volgens de dokter zorgt de prikpil in het eerste jaar dat je last kan krijgen van onregelmatige bloedingen, onregelmatig ongesteld kan worden (de ene maand wel, de ander niet) en op een gegeven moment helemaal niet.

    Nu heb ik dus dit weekend flink seks gehad met mijn vriend. (Onthoud, de ongesteldheid is al voorbij). Alleen toen ik vandaag naar de wc moest zag ik een *achum*
    Dikke blob met afscheiding en bloed er door heen. Ik weet dat de prikpil dit soort dingen kan veroorzaken, maar moet ik mij nou zorgen maken? Of is dit compleet normaal?

    ERROR404 schreef:
    Hey mensen, ik heb even een vraagje hoor: Ik ben vorige week ongesteld geweest, alleen gebruik ik de prikpil. Volgens de dokter zorgt de prikpil in het eerste jaar dat je last kan krijgen van onregelmatige bloedingen, onregelmatig ongesteld kan worden (de ene maand wel, de ander niet) en op een gegeven moment helemaal niet.

    Nu heb ik dus dit weekend flink seks gehad met mijn vriend. (Onthoud, de ongesteldheid is al voorbij). Alleen toen ik vandaag naar de wc moest zag ik een *achum*
    Dikke blob met afscheiding en bloed er door heen. Ik weet dat de prikpil dit soort dingen kan veroorzaken, maar moet ik mij nou zorgen maken? Of is dit compleet normaal?


    Volgens mij normaal, ik heel af en toe nog een bloeding terwijl ik de prikpil al vijf jaar gebruik. Bij twijfel zou ik de dokter even raadplegen. Al is dat maar voor de eigen gemoedsrust.


    26 - 02 - '16

    Iemand bezwaar als ik een vraag stel over het spiraaltje? Nee? Mooi.

    Drie weken geleden heb ik een spiraaltje laten zetten. En ik bloed sindsdien echt constant. Niet veel, maar constant. Ik weet dat dit redelijk normaal is, maar iemand enige ervaring hoe lang dit kan duren enzo? Like, 1 dag niet ongesteld geweest -en gelijk tussen de lakens gedoken ghehe- maar verder de hele tijd.


    Dat is vrij normaal. Bij is het constant bloeden na de eerste periode weer over gegaan, en begon ik weer een week voor mijn periode dat ik zoiets had van he? ben ik nu ongesteld of niet. Maar ja, zeker in de eerste paar maanden is regelmatig bloeden mogelijk. Hopelijk gaat het daarna over. Ik zit nu in mijn derde maand na het spiraaltje (van augustus deze tijd), en ik krijg steeds minder last van bloedingen tussendoor *afkloppen op hout*.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FireKeeper schreef:
    Iemand wel eens een rollenspel gedaan?
    Met vriendlief dit weekend directeur/secretaresse geprobeerd en het was best leuk. Eerste minuut is alleen awkward as fuck :')


    Nooit echt heel intens. Wel eens het leraar/leerling dingetje, maar dan alleen de kleding - en ook nog niet eens full on - en geen context eromheen. En gewoon het standaard: dominant/bratty submissive.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mensen; seks avec of sans muziek?


    Tijd voor koffie.

    Wij doen zonder


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wat schreef:
    Mensen; seks avec of sans muziek?

    Zonder, tenzij er toevallig al muziek op stond.


    Take me to wonderland

    Zonder tenzij het al op stond inderdaad.


    The truth is out there.

    okeee een lang verhaal gaat komen maar ik wilde er niet echt een nieuw topic voor aanmaken want ik wil er ook niet echt een big deal van maken maar ik weet wel dat ik er mee zit en ik misschien nog wat extra mensen nodig heb om een mening te geven hoewel ik al met enkele mensen erover heb gepraat dus hier komt het

    ik heb een goede vriend A en we komen goed overeen. we kunnen goed praten en hij heeft me veel verteld over zijn vorige stukgelopen relatie en andere meisjes, en we waren dus vrij zeker over onze vriendschap. daarbij benadrukken we goed dat we vrienden zijn en nooit de intenties hebben om die vriendschap te verbreken voor meer. dat gezegd zijnde, een paar weker terug heb ik met hem afgesproken, als vrienden weliswaar. ik zou bij hem blijven slapen omdat dat gemakkelijker zou zijn. die avond zei hij nog 'het zou zo vreemd zijn moest er iets gebeuren tussen ons' maar hij zei ook 'moest je een zus hebben, zou jij nog steeds de knapste zus zijn'. heel verwarrend, toch was ik zeker dat er niets was. vlak voor we gingen slapen, hebben we samen snus genomen (een soort nicotine waardoor je een beetje dronken en slaperig wordt, maar het is geen drugs en niet illegaal of zo). ik zou in het bed slapen en hij op een matras op de grond, maar we hebben eerst nog zitten praten (en ik had het koud, dus hij gaf zijn trui eh). lang verhaal kort, hij is bij me in het bed komen liggen en toen hebben we gekust (wat echt een grote fout van me was), maar ik vond het eigenlijk niet goed en leuk, want het was fout en daarbij wilde ik het ook gewoon niet, maar hij ging verder. ik zei dat ik wilde slapen, maar hij deed het telkens weer opnieuw. op een bepaald ogenblik vroeg hij 'zullen we het meer interessant maken?' en ik zei 'nee ik wil slapen' waarop hij zei 'please, alleen vijf minuutjes' waarbij hij mijn pyjamabroek toch probeert uit te doen en ik weer 'nee' zei. ik kon me niet erg veel bewegen, aangezien hij op een van mijn armen lag, waarschijnlijk per ongeluk, maar ik voelde me op een gegeven moment toch wel pittig bang. uiteindelijk begreep hij het, na nog een aantal keer nee te zeggen en hem proberen weg te duwen en stopte hij. ik voelde me best ongemakkelijk en ik heb spijt dat ik in eerste instantie zoveel heb toegelaten, terwijl ik dat eigenlijk niet wilde. ik heb er met hem over gepraat, en hij heeft ook toegegeven dat het nooit had mogen gebeuren en dat we vrienden zijn en niets meer. hij heeft sorry gezegd van toen, toch voel ik me er slecht bij.

    een paar weker later (nu een week geleden) hebben we nog een keer afgesproken. hij is toen bij mij blijven slapen, en toen is er helemaal niets gebeurd. een goede geruststelling voor mij, maar we hadden daarbij ook nauwelijks gepraat, omdat ik me nog steeds best ongemakkelijk voel in zijn buurt. de volgende dag zouden we naar een feestje gaan en blijven slapen bij een vriend van hem. op het feestje is er helemaal niets gebeurd. niet gepraat, niet gedanst, niets. nu ja, ik heb hem zien zoenen met enkele meisjes en ik gok dat hij ook wel weet dat ik per ongeluk iemand had gekust, maar dat maakt niet uit, toch? we zijn immers geen koppel, haha. we gingen samen naar huis - iemand pikte ons op met de auto, en toen hoorde ik dat hij nog met zijn vriend aan het praten was over 'i have some condoms for you, you can borrow them for tonight with your girl' en ik dacht dat ze aan het grappen waren. nu bleek dat wij samen een dubbel bed moesten delen, omdat er geen ander bed was, en ik dacht, all right, iedereen mooi aan de zijkant, want ik wilde niet meer in herhaling vallen. ik was vrij dronken en moe dus ik ging meteen in bed, half slapend en niet veel later kwam hij ook in bed. ik dacht eerst dat ik aan het dromen was, maar nee, zijn handen waren wel degelijk wéér op een plek waar ze niet hoorden te zijn, dus ik duwde hem weer weg, en hij probeerde weer opnieuw, ik duw hem weer weg... je snapt mijn punt wel.

    uiteindelijk heeft er bij allebei van de gevallen geen seks plaatsgevonden, gelukkig, maar ik voel me nog steeds onveilig en ongemakkelijk in zijn buurt. ik snap niet waarom hij blijft proberen, blijft dingen forceren, terwijl ik het niet wil. in beide gevallen was ik onder invloed van iets, dus zwakker dan normaal, en ik vertrouw hem daardoor minder. ik heb er met hem over gepraat, en hij biedt zijn oprechte excuses wederom aan. het ding is dat ik wil weten wat hij wilde bereiken (maar hij zegt dat hij het zelf niet goed weet) en ik weet ook niet wat ik moet doen. hij is een goede vriend van mij, en hij heeft nogmaals herhaald dat hij onze vriendschap wilt behouden, wat ik ook wil.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Qing: ik vind het oprecht best wel eng dat hij het tot twee keer toe meerdere malen heeft geprobeerd, dat hij in eerste instantie niet naar je luisterde en maar deed wat hij wilde, ook al 'had hij geen idee wat hij wilde doen'. Ik denk dat als hij zijn hand op een plek legde waar deze niet hoorde, hij wel degelijk had wat hij van plan was. Dat gezegd hebbende, misschien moet je afstand van hem nemen, zowel fysiek als mentaal. Hij is een goede vriend van je, maar als hij dit blijft proberen, als hij blijft proberen en je continu aan wil raken terwijl jij dat niet wil, zou ik meteen afstand proberen te nemen. Geen idee of je hier wat aan hebt want het lijkt mij natuurlijk moeilijker dan het zo typen en ik heb het nooit meegemaakt, maar je kan het echt proberen. If you need help, you can text me. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Qing, mocht je erover willen praten, ik heb ook zoiets meegemaakt... Dus als je behoefte hebt te praten, m'n pb staat sowieso voor je open. Ik zou duidelijk tegen hem zeggen dat het een fout was en dat als hij het nog eens probeerd, jullie vriendschap over is


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen