• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    @langeverhaal op eerste pagina

    ö Holyy.... ... wow! Alsjeblieeeeft, alsjeblieft zet die jongen uit je leven!
    Ik heb ook een keer zo iets mee gemaakt, waarbij het wél fout is gegaan. Dit heeft mijn hele trust in jongens sowieso al compleet verpest, maar ik kan het vooral ook nooit meer vergeten. Nu heb ik ook de mildere versie eens gehad, waarbij het inderdaad alleen aanraken is en ik kan je vertellen dat voor mij er een groot verschil zat in traumatische evaring met als het daadwerkelijk gebeurt.
    Mijn punt: ik wens je dat écht niet toe. Deze jongen is inderdaad, zoals alle bovenstaande mensen ook vonden, een no-go. En geen echte vriend. Hij hoort, als vriend, jouw grenzen te respecteren. Klaar. Als hij dat niet doet is hij géén vriend.

    Soms is het héél moeilijk om geen vrienden meer te zijn met iemand waar je goed bevriend mee was, maar in dit soort situaties vind ik dat toch inderdaad wel een nodige. Vriendschappen gaan nou eenmaal wel eens voorbij, zelfs met je beste vrienden. En soms geeft dat awkward situaties, maar daar kan je overheen komen. Je kan normaal tegen hem doen als er vrienden bij zijn, maar gewoon uit zijn buurt blijven en meer met andere vrienden praten bijvoorbeeld. (Slaap ZEKER niet meer alleen bij hem thuis! of ergens anders)
    Laatst heb ik ook een vriendschap verbroken met eigenlijk de enige jongen waar ik mee om ging. En we waren best goede vrienden voor een jaar en praatte veel en hadden leuke dingen meegemaakt. Tot hij opeens zei dat hij me leuk vond. Dat was niet het probleem, ik heb hem gewoon eerlijk vertelt dat ik hem nooit zo heb gezien en dus niet wist wat ik daarmee moest doen. Hij zei het te begrijpen, heeft me drie dagen genegeerd, en vervolgens kreeg ik een heel bericht over dat hij er klaar mee was en allemaal scheldwoorden etc. Nu is hij altijd heel aardig geweest dus dit kwam out of no-where. Hij had me geblokkeerd, en nu ongeveer een maand later weer geonblokeerd. Lekker laten gaan die kerel. Ik ga echt niet meer met hem praten.
    Het was moeilijk om die vriendschap opeens te vergeten, though. Je kent hem zo goed en je hebt zoveel momenten samen. Je krijgt een tijdje last van dat, "oh dat zou hij leuk vi-- ohnee." Maar het is het allemaal waard! Ondanks dat het natuurlijk heel vreemd is om je te bedenken dat hij toch niet zo aardig was als je langere tijd hebt gelooft.

    Het feit dat deze jongen door gaat na je nee is namelijk een échte red-light. Die soort gasten zijn creepy en not-to-be-trusted.

    Mijn punt is dat hij je niet waard is. Over een paar jaar zal je blij zijn dat je hem uit je leven hebt gelaten, ik beloof het je.
    Ik kan je niet dwingen, maar ik hoop echt dat je jezelf beschermd.

    Sorry voor dit lange berichtje maar ik maakte me zorgen om je.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Gibney schreef:
    ^ Damn, geen wonder dat het dan pijn doet. :W


    Dat denk ik eigenlijk ook.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Statesman schreef:
    (...)

    Wij hebben geen voorspel. Ik haat dat gevoel hahah.


    Ja, dan snap ik heel goed dat het pijn doet o.o Dan zou ik toch echt overgaan op glijmiddel of toch proberen om andere middelen van voorspel te vinden? Het is, zeker voor een vrouw, echt nodig om opgewonden te raken anders krijg je dit soort pijnlijke taferelen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vraagje: ik ben op dit moment een pilstrip aan het doorslikken (de derde in één rij, in verband met een reis). Nu heb ik de laatste twee dagen ontzettend veel last van buikpijn en rugpijn, zonder dat ik koorts heb of misselijk ben. Heeft iemand ervaring met meerdere malen een pilstrip doorslikken? Zouden mijn klachten daarmee te maken kunnen hebben, of moet ik op zoek naar andere oorzaken?

    Ik weet dat hier geen dokters zitten, maar vragen naar ervaringen kan geen kwaad.


    •

    Zit de buikpijn/rugpijn wat lager? Want dan zou het gewoon menstruatieklachten kunnen zijn. Mogelijk binnenkort een beetje bloeding. Dat had ik tenminste altijd als ik hem te lang doorslikte :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gibney schreef:
    Vraagje: ik ben op dit moment een pilstrip aan het doorslikken (de derde in één rij, in verband met een reis). Nu heb ik de laatste twee dagen ontzettend veel last van buikpijn en rugpijn, zonder dat ik koorts heb of misselijk ben. Heeft iemand ervaring met meerdere malen een pilstrip doorslikken? Zouden mijn klachten daarmee te maken kunnen hebben, of moet ik op zoek naar andere oorzaken?

    Ik weet dat hier geen dokters zitten, maar vragen naar ervaringen kan geen kwaad.

    Wat ik nog weet van mijn pilervaringen, was dat ik altijd een kortere cyclus moest kiezen, als ik mijn menstruatie wilde regelen. Als ik doorslikte, kreeg ik een verschrikkelijk humeur, was ik ontzettend emotioneel en kreeg ik volgens mij ook last van buikpijn en alle reutemeut. Wat overigens wel opvallend was, want ik had nog nooit eerder last gehad buikkrampen of iets anders lichamelijks.
    Ik denk dat het zeker zou kunnen, maar het kan eventueel ook een combinatie zijn van iets verkeerd gegeten + veel kilo's op je rug (van de reis, ik heb alleen geen idee hoe licht/zwaar je gepakt bent). Je kunt altijd een stopweek inlassen en kijken of het dan overgaat. Zo niet: naar de dokter ermee (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Sorry, Mirte, ik slik de pil niet en heb er geen verstand van. :c Kan het ook niet zijn omdat je al langer doorslikt?

    Ik ben ondertussen al bijna drie weken te laat met ongesteld zijn, volgens mij. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zelf heb ik de pil heel lang doorgeslikt en nergens last van gehad, dus ik kan je helaas niet verder helpen. ;/


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Woah, heel erg bedankt voor alle reacties. <3

    @ Spotgaai, de pijn zit zowel in mijn buik als rug hoger dan normaal bij mijn menstruatiepijn. Vandaar dat ik heel erg twijfel. Daarbij heb ik extra veel last als ik wat heb gegeten en verder gewoon de hele tijd een dof, zeurend gevoel.
    @ Waititi, het vreemde is ook dat ik al veel vaker de pil heb doorgeslikt en toen nergens last had, hmpf. Maar het is wat je zegt: het kan nu duizend en één oorzaken hebben. Ik probeer het vandaag nog even aan te kijken en anders morgen maar een bezoekje brengen aan een dokter.
    @ Hopps (Matty) / Apaixonar, dank jullie wel voor jullie reacties, you’re sweet.


    •

    Kan het misschien niet te maken hebben met het eten, omdat je er dan meer last van hebt? Misschien zit het bij je darmen of maag? :c Beterschap, in ieder geval! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja, ik ben al in m’n geheugen aan het graven naar wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Alsnog heeft m’n reisbuddy niets, terwijl we precies hetzelfde hebben gegeten en gedronken. Ach, ik wacht morgen af en anders kan ik ‘visit a foreign hospital’ van m’n bucketlist strepen. (‘:


    •

    ik ben ook aan het reizen momenteel! Ik ben nu aan mijn vierde doorslilstrip bezig en ik heb tussentijdse bloedingen en buikkrampen en daarbij ben ik ook wat humeuriger. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    To be honest ben ik klaar met seks... Ik vind het NIET leuk meer. Elke keer dat fucking uitscheuren maakt me gek. Heb vanavond gejankt door de pijn toen mijn vriend naar binnen ging. Ugh. Kut lichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Statesmen • seks zou juist heel erg prettig en fijn moeten zijn. Maar, heb je de reacties op je vorige bericht hier gelezen? Want als jullie 0,0 voorspel hebben, is het niet zo gek dat je de hele tijd uitscheurt. O.O


    •

    Heb ik gelezen ja, maar helpt niets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.