• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    even een heads up: ga enkel een fwb relatie met iemand aangaan als je zeker weet dat er geen gevoelens aan te pas komen, het klinkt cru, maar mensen haken vaak af als ze weten dat er feelings zijn.

    also: ik heb EINDELIJK weer eens met lester afgesproken wow praise I got laid


    Heaven is a place that we all have

    babyviper schreef:
    even een heads up: ga enkel een fwb relatie met iemand aangaan als je zeker weet dat er geen gevoelens aan te pas komen, het klinkt cru, maar mensen haken vaak af als ze weten dat er feelings zijn.

    also: ik heb EINDELIJK weer eens met lester afgesproken wow praise I got laid


    Thanks for the heads up haha, that's gonna be a no-go for moi dan want *insert zeikstem hier* hij is zo leu-heuk.

    Also, yay asdie got laid! Yay for sex! *O*


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    (...)

    Thanks for the heads up haha, that's gonna be a no-go for moi dan want *insert zeikstem hier* hij is zo leu-heuk.

    Also, yay asdie got laid! Yay for sex! *O*


    thats really sad tbh maar i guess zo vermijd je dat je gekwetst geraakt in the long run ily mads

    ja hiep hiep hoera voor penis! het was heel erg fijn really


    Heaven is a place that we all have

    Even over de vraag: Wat is jullie mening over friends with benefits.

    Dat is voor mij echt een no-go. Ik ga ook niet uitleggen waarom, want dat is denk ik wel gewoon makkelijk te bedenken. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind friends with benefits prima, zolang er van beide kanten maar geen gevoelens spelen.


    •

    ik heb een fwb. en ik ben er ok mee, maar ik ga er wel mee ophouden omdat hij gewoon heel toxic voor me is maar ik ga wel steeds terug en geraak er niet van af en uuuugh. fuck haha.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Burke schreef:
    Ik vind friends with benefits prima, zolang er van beide kanten maar geen gevoelens spelen.


    Dit ja.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2018 - 22:25 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik was eerst FWB met mijn vriendje. Dat ging dus helemaal fout. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb meerdere FWB gehad, maar de laatste vond ik leuk maar wist dat hij mij niet leuk vond - nog voordat we FWB werden. Geen aanrader, dat kan ik je vertellen :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Heeft er iemand ervaring met een inwendige echoscopie??? Ik ben alsnog doorverwezen naar de gynaecoloog en die wilt me testen voor het PolyCysteus Ovarium Syndroom... Lekker als maagd, een staaf in je schede...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    Heeft er iemand ervaring met een inwendige echoscopie??? Ik ben alsnog doorverwezen naar de gynaecoloog en die wilt me testen voor het PolyCysteus Ovarium Syndroom... Lekker als maagd, een staaf in je schede...


    Toen ik een inwendige echo heb laten doen, viel het beter mee dan ik had verwacht. Als je die staaf ziet kan het wel even beangstigend zijn, maar op zich voel je het amper. Je gynaecoloog doet er (normaal gezien) een hele hoop glijmiddel op, dus het doet helemaal geen pijn, hoor. Het voelt alleen misschien even vreemd aan. Als ik jou was, zou ik ook gewoon tegen de gynaecoloog zeggen dat je nog maagd bent en dat je daarom een beetje nerveus bent. Hij/zij geeft je dan misschien wat extra uitleg en probeert je wat meer gerust te stellen, zodat je meer op je gemak bent. (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)

    Toen ik een inwendige echo heb laten doen, viel het beter mee dan ik had verwacht. Als je die staaf ziet kan het wel even beangstigend zijn, maar op zich voel je het amper. Je gynaecoloog doet er (normaal gezien) een hele hoop glijmiddel op, dus het doet helemaal geen pijn, hoor. Het voelt alleen misschien even vreemd aan. Als ik jou was, zou ik ook gewoon tegen de gynaecoloog zeggen dat je nog maagd bent en dat je daarom een beetje nerveus bent. Hij/zij geeft je dan misschien wat extra uitleg en probeert je wat meer gerust te stellen, zodat je meer op je gemak bent. (:


    Ik ga dat zeker doorgeven, en ik hoop dat het mogelijk is om een vrouwelijke arts te regelen. Ik sta nu bij een man, en dat staat me al helemaal niet aan... Ik vind het hele idee al eng, laat staan met een mannelijke arts


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik ga dat zeker doorgeven, en ik hoop dat het mogelijk is om een vrouwelijke arts te regelen. Ik sta nu bij een man, en dat staat me al helemaal niet aan... Ik vind het hele idee al eng, laat staan met een mannelijke arts


    Ik had ook een man, een heel onaangename man zelfs. Op zich maakt het geen verschil want ik heb er geen trauma aan overgehouden :’). Maar als jij je meer op je gemak voelt bij een vrouw, vraag je daar inderdaad het best naar. Zolang je je goed voelt, komt het in orde! (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    AroonCat schreef:
    Heeft er iemand ervaring met een inwendige echoscopie??? Ik ben alsnog doorverwezen naar de gynaecoloog en die wilt me testen voor het PolyCysteus Ovarium Syndroom... Lekker als maagd, een staaf in je schede...


    Ik vond het totaal niet pijnlijk geen zorgen het is geen heel groot dik ding, probeer te ontspannen en ze gebruiken voldoende glijmiddel, je voelt een klein beetje druk maar dat is het. Echt heel goed te doen. Nu ben ik geen maagd meer maar het is niet echt iets om bang voor te zijn, als je je zorgen maakt geef het van te voren even aan bij de arts, dan houden ze daar rekening mee.

    Also: ik had zelf een arts die ik echt haat en dat viel allemaal ook reuze mee haha.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 12:25 ]


    The truth is out there.

    Het is vast al een keertje eerder gevraagd, maar ik ben heel erg benieuwt naar jullie mening over buttplug staarten ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt