• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Hmm. Ik ben met mijn vriend op vakantie en we hebben met vrij grote regelmaat seks (1/2 keer op een dag) maar sinds een paar dagen heb ik heel erg kramp in mijn buik (rond mijn navel). Alles is ook heel gevoelig incl. Borsten. Ik heb overigens een spiraaltje en heb gevoeld of hij nog goed zat en dat leek wel zo. Iemand tips of weet wat het is. We zijn bang dat ik toch zwanger ben dus ga alsnog wel een test halen. Halp.


    The truth is out there.

    Statesman schreef:
    Heb ik gelezen ja, maar helpt niets.


    Heb je er vroeger ook last van gehad?
    Dit is namelijk de eerste keer dat ik erover lees bij je. Misschien ben je onbewust heel erg gespannen en lukt het daarom momenteel niet. Daar komt bij dat als je pijnlijke ervaringen hebt, je lichaam zich daarna klaarmaakt voor nieuwe pijn wanneer je dus weer aan seks begint en daardoor verkramp je ook helemaal. Blijf je eigenlijk in een cirkeltje zitten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Heb je er vroeger ook last van gehad?
    Dit is namelijk de eerste keer dat ik erover lees bij je. Misschien ben je onbewust heel erg gespannen en lukt het daarom momenteel niet. Daar komt bij dat als je pijnlijke ervaringen hebt, je lichaam zich daarna klaarmaakt voor nieuwe pijn wanneer je dus weer aan seks begint en daardoor verkramp je ook helemaal. Blijf je eigenlijk in een cirkeltje zitten.


    Vroeger als in?

    Ik heb het eigenlijk sinds de laatste maanden. Sinds ik een keer uitgescheurd ben blijft het telkens open gaan, ook als we het een week niet doen (periode week bijv.) gaat het weer open.

    Ik ben nu opzoek naar een speeltje dat ik kan gebruiken voor we seks hebben, zodat het opgerekt wordt en het niet zo snel zal gebeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanmiddag deze besteld. Hopelijk gaat het ons(mij) een beetje helpen. klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Super goed idee van je om een vibrator te kopen! Misschien helpt om een keer twee weken te wachten? Of misschien glijmiddel?


    Tijd voor koffie.

    wat schreef:
    Super goed idee van je om een vibrator te kopen! Misschien helpt om een keer twee weken te wachten? Of misschien glijmiddel?


    Glijmiddel maakt het niet zo veel beter. Dus hopelijk in combinatie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Update: twee testen later en ik ben gelukkig niet zwanger. Pff opluchting.


    The truth is out there.

    Ik ben nu met iemand aan het daten en zowaar weer eens seks met gevoelens ipv gewone pure lust en ohmijngod wat heb ik dit eigenlijk gemist


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hoe kan het eigenlijk dat sperma geen geur heeft, maar wel smaak. Iemand die het antwoord weet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dat het net wel een geur heeft :’)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Statesman schreef:
    Hoe kan het eigenlijk dat sperma geen geur heeft, maar wel smaak. Iemand die het antwoord weet?


    Als je kookt, komen er allerlei stoffen vrij die "oplossen in de lucht" (die vluchtig zijn). En bij ander eten zijn er ook andere stoffen die op die manier vrij komen. Wel, bij sperma blijkbaar niet. Of minder. Denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb inderdaad de geur nog nooit 'geroken', maar die smaak.. pff.. haha!

    Hier gisteravond weer leuk ouderwets spelletje yathzee, mijn man vond het leuk idee als hij 2 zessen zou gooien zou ik de keuken opruimen, bij 2 enen zou hij de keuken opruimen. dus ik zo 'en wat nou als je 2 enen en 2 zessen gooit?" leuke antwoord was "dan gaan we naar boven." rarara wat gooit hij? zo wil ik wel vaker spelletjes doen hoor xD


    10.12.2014 <3

    Statesman schreef:
    Hoe kan het eigenlijk dat sperma geen geur heeft, maar wel smaak. Iemand die het antwoord weet?

    Wowowowow calm down Einstein.


    Ik weet het antwoord hier echt niet op (cat)


    Tijd voor koffie.

    Spotgaai schreef:
    Ik ben nu met iemand aan het daten en zowaar weer eens seks met gevoelens ipv gewone pure lust en ohmijngod wat heb ik dit eigenlijk gemist


    Super fijn voor je <3 Is het een fijne gast?


    Tijd voor koffie.

    Dat moment dat je kaarsjes in de slaapkamer aan maakt en je vriend vraagt: ‘Je wilt seks he?’
    Uuuhh, neeeeee? 🙄


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.